Не е тайна, че Peugeot 208 навлезе във втората половина на своя жизнен цикъл, а все още в гамата не присъства открита версия, която бе задължителна в този клас на марката повече от 30 години. Днес от концерна представиха официални снимки на концепцията "Fractal" (вид повтарящ се природен феномен), която има за цел да ни подскаже, че тази традиция не е забравена. За жалост обаче това, което виждаме днес ще си остане просто една концепция, а открита версия на 208, на дали ще видим по чисто технологични причини. Няма абсолютно никакъв смисъл те първа да се разработва модел върху платформа, чиито жизнен цикъл изтича след 2-3 или дори 4 години. За това мислете за Peugeot Fractal, като упражнение за бъдещ модел с твърд, сгъваем покрив който най-вероятно ще се появи като самостоятелен такъв в гамата на марката, позициониран върху платформата на наследника на 208.
Официалната премиера на концепцията ще бъде на 15-ти септември, когато ще стартира автосалона във Франкфурт. На дали ще бъде тайна, ако кажем, че за момента няма каквато и да е официална информация относно механиката, но се обосновем на логиката, то най-вероятно моделът ще разчита на хибридна технология. Интериорът предлага 2+2 места, а водачът разполага с мултимедийна система от ново поколение и виртуален инструментариум пред себе си, който в съвсем скоро време ще намери място в някои от бъдещите модели на марката.
++++++++++++++++++++++++++++++++++
Според официалната информация моделът се задвижва изцяло чрез електрическа енергия, идваща от литиево йонна батерия позиционирана в централния тунел на купето. Два електромотора разположени съответно на предната и задната ос с обща мощност от 204к.с. задвижват четирите колела. Ускорението на тежащият 1000кг. модел до 100км/ч от място става за 6.4 секунди, а автономията с една зареждане на батерията от електрическата мрежа възлиза на 400км.
++++++++++++++++++++++++++++++++++
Според официалната информация моделът се задвижва изцяло чрез електрическа енергия, идваща от литиево йонна батерия позиционирана в централния тунел на купето. Два електромотора разположени съответно на предната и задната ос с обща мощност от 204к.с. задвижват четирите колела. Ускорението на тежащият 1000кг. модел до 100км/ч от място става за 6.4 секунди, а автономията с една зареждане на батерията от електрическата мрежа възлиза на 400км.
Няма коментари:
Публикуване на коментар