Товарния Hyundai Mighty не е новост, но е малко популярен на стария континент. Предлаган от 1987 година, корейският представител използва платформата на предходните поколения на Mitsubishi FUSO Canter. Това няма да се промени и в новото поколение на модела. То ще бъде представено по време на автоизложението в Хановер, като намеренията на марката са техният модел да присъства усилено и на пазарите в Европа. След премиерата на Hyundai H350, това не ни учудва, но за да бъде конкуретен корейският модел ще трябва да предложи и добра сервизна база, с която вече явно разполага.
За задвижване се очаква да бъде използвана подобрена версия на 4.0 литровия, турбо дизелов агрегат във версии на мощност от 130 и 150к.с., куплиран с механична трансмисия. има голяма вероятност моделът да бъде оборудван и с двудискова, 6-степенна трансмисия и Стоп/Старт система, но това все още не е потвърдено. Известни спекулации сочат, че е възможно дори и внедряването на хибридна версия с механиката от Fuso Canter Eco Hybrid, но това също не е потвърдено.
Няма коментари:
Публикуване на коментар