Новото поколение VW Passat В8, бе представено пред журналисти в Берлин. Пред публика той ще бъде представен по време на автосалона в Париж, където фирмата ще представи и повече детайли относно механиката. Новото поколение, което е осмо подред е по-технологично, по-леко (с 85кг), по-голямо и по-комфортно от своя предшественик. Моделът спокойно може да се сравнява с предложенията на BMW, Mercedes и Audi въпреки, че ценовата листа ще започва от 26 500 евро. Междуосието е нараснало значително и сега, то е 2.79м., което се е отразило благоприятно на вътрешното пространство, както и на обема на багажника, който сега се равнява на 586л, за седан и 650л, за комби версията. Комфорта и качеството на материалите са на особено високо ниво и няма да липсват никакви глезотии, ако разбира се, те бъдат пожелани от клиента. Списъка с опциите е безкраен и прави избора на окомплектоване значително сложен. Срещу доплащане ще се предлагат дори и дигитални прибори, които ще могат да се персонализират спрямо желанието на водача по подобие на тези в Audi TT. Част от информацията ще може да се проектира на предното стъкло, което за пръв път се случва в това моделно семейство. 8-инчовия, тъчскрийн дисплей без проблемно може да бъде свързан чрез Wi-Fi с мобилни устройства.
Двигателите ще са само 4-цилиндрови, бензин и дизелови с принудително пълнене на горивото. Новост е 2.0 литровия TDI, който ще се предлага и във версия на мощност от 240к.с., като средния разход на гориво, който се съобщава от компанията е 5л/100км. Версии с 150 и 190к.с., също ще присъстват в гамата на модела. За тозе, които търсят по-голяма икономия на гориво моделът ще се предлага и с 1.6 литровия TDI с мощност 120к.с. Бензиновите версии ще разчитат на 1.4, 1.8 и 2.0 литровите TSI агрегати чиято мощност ще варира от 125 до 280к.с. Всички агрегати ще отговарят на нормите Евро6. В по-късен етап марката ще предложи и Plug-in хибридна версия, която ще може да изминава до 50км, само с помощта на електромотора, а автономията с един резервоар ще бъде 966км.. Задвижването 4Motion остава на лице, както и присъствието на 7-степенната, DSG трансмисия. Продажбите на новият Passat ще започнат в края на ноември месец. За сега не се предвижда наследник на четиривратото купе - CC.
Двигателите ще са само 4-цилиндрови, бензин и дизелови с принудително пълнене на горивото. Новост е 2.0 литровия TDI, който ще се предлага и във версия на мощност от 240к.с., като средния разход на гориво, който се съобщава от компанията е 5л/100км. Версии с 150 и 190к.с., също ще присъстват в гамата на модела. За тозе, които търсят по-голяма икономия на гориво моделът ще се предлага и с 1.6 литровия TDI с мощност 120к.с. Бензиновите версии ще разчитат на 1.4, 1.8 и 2.0 литровите TSI агрегати чиято мощност ще варира от 125 до 280к.с. Всички агрегати ще отговарят на нормите Евро6. В по-късен етап марката ще предложи и Plug-in хибридна версия, която ще може да изминава до 50км, само с помощта на електромотора, а автономията с един резервоар ще бъде 966км.. Задвижването 4Motion остава на лице, както и присъствието на 7-степенната, DSG трансмисия. Продажбите на новият Passat ще започнат в края на ноември месец. За сега не се предвижда наследник на четиривратото купе - CC.
Няма коментари:
Публикуване на коментар