Интериорът предлага два отделни дисплея, съответно за цифровия инструментален панел пред водача и инфотайнмънт системата. Централната конзола между предните седалки е останала плаваща, но с нов дизайн и подредба на контролерите. Воланът също е с различен дизайн характерен за моделите на японската марка, но седалките идват директно от Aion V.
Видимо Mitsubishi Airtrek, може и да се различава от китайският си събрат, но техниката на двата модела е идентична. За задвижване Airtrek, разчита на електромотор позициониран на предната ос с мощност 184 к.с. и тягова батерия с капацитет от 70 кВтч., която осигурява автономия до 520 км. За сега не се споменава нищо за версия с два електромотора и задвижване на четирите колела, но най-вероятно такава ще появи в по-късен етап, тъй като китайците са готови със своята версия 4х4, чиято мощност възлиза на 260 к.с.
Няма коментари:
Публикуване на коментар