Утре ще се състои официалната премиера на Второто поколение на BMW X1. Сега обаче, ние разполагаме с първата официална снимка на модела благодарение на която можем да го видим в аванс. Новото BMW X1 е построено върху платформата на BMW 2-series, което означава, че версиите с две задвижващи колела ще разчитат на предно предаване. задвижването 4х4 ще се предлага серийно за по-мощните версии, а за останалите ще се поръчва допълнително. Под предния капак място ще намират 3 и 4-цилиндрови агрегати куплирани серийно с 6-степенна, механична трансмисия. Автоматичната 8-степенна трансмисия ще се предлага срещу доплащане. Специално за китайския пазар BMW X1 ще се предлага и с удължено междуосие. за сега няма официална информация относно механиката, но със сигурност се знае, че това поколение на модела ще разполага и с хибридна версия. Повече информация, както и снимки с висока резолюция очакваме до броени часове и ще бъдат добавени към този пост.
++++++++++++++++++++++++++++++
Второто поколение на Х1 е по-късо с 34мм, от настоящия модел, но е нараснало на ширина и височина. Това е довело до увеличение на вътрешното пространство, багажния обем (+85л.) и същевременно е спомогнало за намаляване на общото тегло с 35кг.
Както знаем, моторната гама ще включва и 3-цилиндровият, 1.5 литров, турбо бензинов агрегат, но той ще бъде наличен в по-късен етап. Той ще се предлага в две версии на мощност от: 116 и 136к.с. и ще се предлага в модификациите с предно предаване sDrive 1.6i и sDrive 1.8i. На първо време Х1 ще се предлага с 2.0 литровия, турбо бензинов мотор във версии на мощност от 192 и 231к.с., съответно за версиите sDrive/xDrive 2.0i и 2.0 литровия, дизел в нива на мощност от: 150, 190 и 231к.с., съответно за: sDrive 1.8d, xDrive 2.0d и xDrive 2.5d. Всички версии със задвижване на четирите колела ще бъдат куплирани серийно с 8-степенната, автоматична трансмисия.
Интериора е в типичния стил на марката и всеки досегашен собственик на BMW ще се чувства, като у дома си. Във върховите спецификации няма да липсват неща като: Dinamic damper Control на окачването, адаптивен автопилот и Head-Up дисплей. Продажбите на новото BMW X1 в Германия ще започнат през октомври месец, като цената на базовата версия sDrive1.8d ще започва от 32 900 евро, което е с 2600 евро повече от идентично оборудван модел от настоящото поколение. Официалната премиера пред публика ще се състои по време на автосалона във Франкфурт.
++++++++++++++++++++++++++++++
Второто поколение на Х1 е по-късо с 34мм, от настоящия модел, но е нараснало на ширина и височина. Това е довело до увеличение на вътрешното пространство, багажния обем (+85л.) и същевременно е спомогнало за намаляване на общото тегло с 35кг.
Както знаем, моторната гама ще включва и 3-цилиндровият, 1.5 литров, турбо бензинов агрегат, но той ще бъде наличен в по-късен етап. Той ще се предлага в две версии на мощност от: 116 и 136к.с. и ще се предлага в модификациите с предно предаване sDrive 1.6i и sDrive 1.8i. На първо време Х1 ще се предлага с 2.0 литровия, турбо бензинов мотор във версии на мощност от 192 и 231к.с., съответно за версиите sDrive/xDrive 2.0i и 2.0 литровия, дизел в нива на мощност от: 150, 190 и 231к.с., съответно за: sDrive 1.8d, xDrive 2.0d и xDrive 2.5d. Всички версии със задвижване на четирите колела ще бъдат куплирани серийно с 8-степенната, автоматична трансмисия.
Интериора е в типичния стил на марката и всеки досегашен собственик на BMW ще се чувства, като у дома си. Във върховите спецификации няма да липсват неща като: Dinamic damper Control на окачването, адаптивен автопилот и Head-Up дисплей. Продажбите на новото BMW X1 в Германия ще започнат през октомври месец, като цената на базовата версия sDrive1.8d ще започва от 32 900 евро, което е с 2600 евро повече от идентично оборудван модел от настоящото поколение. Официалната премиера пред публика ще се състои по време на автосалона във Франкфурт.
Няма коментари:
Публикуване на коментар