Най-строго пазената тайна вече е разбулена. Пред нас са изображенията на Alfa Romeo Giulia във версия Quadrifoglio Verde, която ще бъде представена официално след няколко часа. За съжаление все още не можем да видим предната част на автомобила, но по-всичко личи, че май очакванията към този модел бяха по-големи. Намеренията на компанията са именно с него , тя да се изправи срещу доминантите в този клас немски производители. Дали ще успее предстои да разберем. Надяваме се, че когато станат достъпни официалните изображения на модела и видим по-голяма част от него, да бъдем впечатлени повече. Още информация, както и официалните снимки на модела ще бъдат публикувани в този пост в момента, в който бъдат достъпни.
+++++++++++++++++++++++++++++++
Според последната информация Alfa Romeo Giulia QV ще се задвижва от изцяло алуминиевият, V6-цилиндров, би-турбо, 3.0 литров агрегат разработен от Ferrari, чиято мощност е 510к.с. Тази версия ще се предлага само със задвижване на задните колела и 6-степенна, механична двудискова трансмисия, като разпределението на масите спрямо предния и задния мост е 50/50. То е постигнато благодарение на факта, двигателя е разположен зад предния маст, а междуосието е най-дългото сред конкурентите. Благодарение на системата за деактивиране на част от цилиндрите при нужда, средния разход на модела ще бъде също един от водещите по отношение на икономия. Според официалните данни ускорението на модела от 0 до 100км/ч е 3.9 секунди. С общо тегло от 1500кг. Моделът разполага с 3к.с./кг., което е най-доброто постижение в класът си. За направата на модела освен високоякостна стомана намират широко приложение и елементи от карбон и алуминии. От карбонови сплави например са изработени: карданния вал, предния капак и тавана. Специално внимание се обръща на новата интегрирана електромеханична спирачна система, която съчетава работата на ESP и познатата серво система. Според производителя тази ситема предлага изключително нисък спирачен път при екстремни условия. Водачът от своя страна ще може да избира три режима на поведение на автомобила, които ще влаят пряко върху електрониката на автомобила, окачването и споменатата спирачна система. Това са: Dynamic, Natural и Advancet. Информацията относно останалите модификации на Giulia ще бъдат оповестени до броени дни.
+++++++++++++++++++++++++++++++
Според последната информация Alfa Romeo Giulia QV ще се задвижва от изцяло алуминиевият, V6-цилиндров, би-турбо, 3.0 литров агрегат разработен от Ferrari, чиято мощност е 510к.с. Тази версия ще се предлага само със задвижване на задните колела и 6-степенна, механична двудискова трансмисия, като разпределението на масите спрямо предния и задния мост е 50/50. То е постигнато благодарение на факта, двигателя е разположен зад предния маст, а междуосието е най-дългото сред конкурентите. Благодарение на системата за деактивиране на част от цилиндрите при нужда, средния разход на модела ще бъде също един от водещите по отношение на икономия. Според официалните данни ускорението на модела от 0 до 100км/ч е 3.9 секунди. С общо тегло от 1500кг. Моделът разполага с 3к.с./кг., което е най-доброто постижение в класът си. За направата на модела освен високоякостна стомана намират широко приложение и елементи от карбон и алуминии. От карбонови сплави например са изработени: карданния вал, предния капак и тавана. Специално внимание се обръща на новата интегрирана електромеханична спирачна система, която съчетава работата на ESP и познатата серво система. Според производителя тази ситема предлага изключително нисък спирачен път при екстремни условия. Водачът от своя страна ще може да избира три режима на поведение на автомобила, които ще влаят пряко върху електрониката на автомобила, окачването и споменатата спирачна система. Това са: Dynamic, Natural и Advancet. Информацията относно останалите модификации на Giulia ще бъдат оповестени до броени дни.
Няма коментари:
Публикуване на коментар