Това е новата Mazda MX-5! Съжаляваме, ама очаквахме повече от дизайна на новото поколение на най-продаваният роудстър в света. Феновете на модела несъмнено ще бъдат изпратени в два лагера, поне що се отнася до дизайна. Семпъл, скучен, размит, това са само част от думите, с които можем да опишем този модел. Четвъртото поколение на МХ-5 е по-дълго с близо 10см., по-ниско с 2 и по-широко с 1см. от своя предшественик. Междуосието също е увеличено с 1.5см, а предните и задните надвеси са скъсени с 9см. Дали това са идеалните пропорции за един роудстър ще разберем, когато видим модела на живо. От Mazda твърдят, че новият модел е и с 100кг., по-лек от предшественика си, което е похвално и сега общото тегло възлиза на едва 1050кг. За сега от марката не споменават подробности относно механиката, но ние знаем достатъчно за шасито на новата Mazda MX5. Двигателите при всички случаи ще бъдат от серията Skyactiv, чиято кубатура е 1.5 и 1.8 литра, а мощността съответно 130 и 160к.с. Те ще бъдат куплирани серийно с механична трансмисия, но срещу доплащане ще се може да бъде вградени и автоматична такава.Динамични и експлоатационни характеристики все още не се споменават. Що се отнася до интериора, то там нещата са познати и скучни. Няма въображение, а интериора на Новата Mazda 2, макар и по-семпъл изглежда значително по-класен. Цени не се съобщават, но определено продажбите няма да повторят успеха на предходните поколения. Надяваме се предложението от Alfa, да бъде значително по-привлекателно, тъй като механиката все пак е обещаваща, а и има голяма вероятност, след като бъде представено новото поколение на BMW 1-серия, което ще бъде с предно предаване, това да стане най-достъпният модел със задвижване на задните колела.
Няма коментари:
Публикуване на коментар