Тези дни от фирмата представиха подробности относно тази технология наречена
"SPORT HYBRID". Тя ще се предлага в три версии съответно за различните класове автомобили на компанията.
Първата версия наречена SPORT HYBRID Intelligent Dual Clutch Drive System, е предназначена за компактния клас и разполага с 1.5 литров агрегат работещ с ниска компресия по принципа "Аткинсън", съчетан с 7-степенна трансмисия куплирана с електромотор, задвижван от литиево-йонни батерии позиционирани в задната част на автомобила. Тази система вече се тества успешно в Honda Jazz, като според предварителните данни предоставя движение на електричество в продължение на 5 километра с максимална скорост до 70 км/час.
Втората версия носи името Sport Hybrid Intelligent Multi Mode Drive и ще бъде предложена именно в хибридната версия на Accord. Технологията включва новоразработен двигател с вътрешно горене, безстепенна трансмисия с два вградени електрически двигатели и заключващ се съединител и литиевойонна батерия. Тази технология работи в три режима - електрически, бензинов или комбинация от двете, чиято цел е да оптимизират работата и пробега на модела.
И на края идва ред на Sport Hybrid SH-AWD, която най-вероятно ще бъде представена в производствената версия на Acura NSX Concept. Тя разчита на 3.5-литров V6 двигател, три електрически мотора и 7-степенна трансмисия с два съединителя. Според информацията предоставена от производителя, тази технология доставя динамиката на двигател V8, съчетана със сигурността на задвижването към четирите колела.
От всичко, което научаваме от тази информация можем да заключим, че Honda наистина успя да съчетае успешно двете понятия - Спорт и Хибридна технология.
Няма коментари:
Публикуване на коментар