Американската компания представи първите официални снимки на своето най-силно оръжие, а именно Cadillac ATS. Той трябва да се изправи в директна битка на американския пазар с модели като: BMW 3-серия (F30), Audi A4 и разбира се Mercedes C-class. За целта дизайнерите са успели да придадат стегнат и мускулест вид на компактния за американските разбирания седан. Интериора също е на нива, като не е правено никакъв компромис за качеството на материалите необходими за неговата направа. За сега няма подробна информация за модела, но от това което знаем следва да кажем, че под предния капак място ще намират три бензинови агрегата с работен обем от 2.0, 2.5 и 3.6 литра, като мощността ще достига до 318к.с., като задвижващи ще бъдат задните колела. В по-късен етап се предполага, че на пазара ще се появи V-версията на модела, хибриден вариант и версия със задвижване 4х4. Не е ясно дали това моделно семейство ще получи купе и комби версия, но ако то бъде прието от клиентите добре, то фирмата би могла да инвестира в подобни модели. Цени за сега не се съобщават, нито това дали ATS ще се предлага и на пазарите в Европа.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Официално: Базовата версия разполага с атмосферен 2.5 литров агрегат с мощност 200к.с. След него ще бъде разположен 2.0 литровия турбо агрегат чиято мощност е 270к.с., а най-мощната версия ще разчита на 3.6 литров V6-цилиндров мотор с мощност 318к.с. Сериино всички модели ще бъдат куплиран с 6-степенна механична трансмисия, като срещу доплащане ще се предлага и 6-степенна автоматична. От фирмата с гордост заявяват, че техният модел е един от най-леките в своя клас (1542кг.), а разположението на масите върху двете оси е разпределено равномерно 50/50. Това е постигнато благодарение използваният магнезии за направата на отделни части от двигателите, широкото използваният алуминии в това число и за предното окачване. За да компенсира теглото в задната част инженерите са използвали стоманено задно окачване и диференциал направен от чугун. Срещу доплащане за всички версии ще се предлага и задвижване на 4-те колела. Окачването е проектирано така, че да осигурява изключителен комфорт и сигурно поведение на пътя, за което се грижат и серийно предлаганите амортисьори - Magnetic Ride Control с автоматично регулиране на твърдостта.
Няма коментари:
Публикуване на коментар