петък, 14 октомври 2011 г.

Официално: BMW 3-серия (F30)












Премиерата на 6-тото поколение BMW 3-серия се състоя днес, а това са първите изображения на модела, които са по-добро качество. До броени часове очакваме да бъдат разпространени официалните снимки на модела, които веднага ще видим и ние. Първоначално, най-чаканият седан ще бъде предлаган с четири агрегата - два бензинови и два дизелови, като цената на базовата версия ще започва от 35 350 евро в Германия.
Бензиновите версии са съответно за моделите 328i и 335i. Модификацията 328i, разполага с 4-цилиндров 2.0 литров би-турбо агрегат с мощност 245к.с. С негова помощ моделът ускорява до 100км/ч за 5.9 мсекунди, а максималната скорост е ограничена на 250км/ч. Според производителя средния разход на гориво е 6.3л/100км. По-големия 6-цилиндров, би-турбо агрегат е на разположение за версията 335i и предлага завидните 306к.с. При нея, ускорението до 100км/ч. от място става за 5.5 секунди, а максималната скорост, както се досещате също е ограничена на 250км/ч. Разхода на гориво е по-голям, но пак в рамките на едвам постижимите в реални условия 7.9л/100км.
Дизеловите версии 320d и 320d EfficientDinamics ще разчитат на 2.0 литровия турбо дизел, който ще се предлага в две версии на мощност, съответно: 163 и 184к.с. Въпреки всичко и дизеловите версии не страдат от липса на динамика. Ускорението при тях е между 7.5 и 8 секунди, а максималната скорост варира между 230 и 235км/ч, като средния разход на гориво е сведен до 4.1 -4.5л/100км. Интересното е, че всички версии ще могат да се оборудват по желание с новата 8-степенна автоматична трансмисия, както и със Стоп/Старт система и активен круиз контрол.
След като разбрахме версиите, които ще бъдат предложени на пазара първоначално, остава да разберем, какво да очакваме в близко бъдеще. До края на следващата година ще бъде предложен бензиновия 320i и свръх икономичните 316d и 318d, чиято мощност ще варира между 116 и 184к.с. Хибридната версия и тази със задвижване на четирите колела също ще бъдат предложени до края на 2012 година, но за сега няма информация относно агрегатите, които ще намерят място под предния капак.

Няма коментари:

Публикуване на коментар