Фейслифт версията на DR 6.0 ще се предлага и като PHEV хибрид, който предлага иновативно, високопроизводително и устойчиво задвижване, благодарение на комбинацията с 1.5 литров турбо бензинов мотор и електромотор чиято работна мощност възлиза на 315 к.с. Двигателят с вътрешно горене освен, че може да задвижва директно предните колела, той служи и като генератор на малката тяговата батерия, която освен това може да бъде заредена от зарядна станция от 0 до 100% за малко повече от 3 часа. Тя от своя страна предлага възможност за движение в изцяло електрически режим, но не очаквайте това да трае дълго.
Конвенционалната версия на модела е оборудвана с 1.5 литров турбо мотор с мощност 185 к.с., куплиран с 7-степенна, двудискова трансмисия. той може да бъде оборудван с фабрична LPG система, която сваля неговата мощност до 178 к.с., но предлага среден разход на газ от 9.9л/100км.
Интериорът в обновеният DR 6.0 е изцяло нов. На таблото място намира цифров панел за инструментариума и инфо-развлекателните системи с размер от 26-инча. Двузоновият климатик и кожената тапицерия са част от серийното оборудване, както и камерата с обзор от 360 градуса и дори панорамният покрив. Предните седалки разполагат с подгрев и вентилация и могат да бъдат оборудвани с масажна функция. Наличен на борда е пакета от асистенти подпомагащи шофирането, чрез който се постига 2-ро ниво на автономия. Цените на обновеният DR 6.0 в Италия стартират от 31 900 евро за конвенционалните версии и 38 900 евро за хибрида.
Няма коментари:
Публикуване на коментар