За разлика от екстериора, то пренасяйки се в интериора по-лесно можем да разпознаем обновеният модел благодарение на новата инфо-развлекателна система чиито екран е нараснал до 12.3-инча. Откриваме и нова централна конзола между предните седалки с поставка за безжично зареждане на телефони, а като цяло качеството на материалите е повишено. Наред с това оборудването също е подобрено, като сега предните седалки могат да бъдат оборудвани и с вентилирани предни седалки, а опционално ще бъде налична и тризонова климатична инсталация. Звукоизолацията на обновената версия е подобрена с цели 6 децибела, а за озвучаването в кабината се грижи озвучителна система доставяна от Yamaha с 8 или 12 високоговорителя. налични са и няколко нови USB-C порта, както и LCD огледало за обратно виждане.
Под капака място продължава да намира 2.5 литровият, атмосферен мотор с мощност 181 к.с., куплиран серийно с CVT трансмисия задвижваща предните или четирите колела в зависимост от версията. Plug-in хибридната версия с 2.4 литровият мотор, който работи в тандем с два електромотора получава по-голяма тягова батерия с капацитет 22.7 кВтч. и по-голям резервоар за гориво, което допринася за увеличаване на пробега до 844 км., без нужда от зареждане. Мощността на хибридната система е без промяна и възлиза на 302 к.с., но информацията сочи, че са направени промени по окачването и кормилната система, което е довело до по-добро поведение на пътя. Всичко това е довело до известно покачване на цените, като сега базовата версия в САЩ ще стартира от 29 645 долара.
Няма коментари:
Публикуване на коментар