По време на автоизложението в Малайзия, най-големият местен производител Perodua, представи концептуалният електрически компактен хеч, чиято серийна версия трябва да бъде представена до края на следващата година, като алтернатива на Perudua Myvi . Въпреки, че производителят е подкрепян основно от Daihatsu и респективно Toyota, то първият изцяло електрически модел на марката е разработен самостоятелно. Дизайна е модерен, но не е ясно до колко от това което виждаме днес ще бъде пренесено в производствената версия. Най-вероятно обаче той ще притежава същата дизайнерска стилистика, но значително по-смекчена и съобразена с евтино серийно производство.
Тъй като концепцията наречена eMO-II е бездушен макет с каросерия изградена от фибростъкло, не са оповестени нейни технически характеристики. Това което се знае е, че производственият модел ще предлага автономия от поне 400 км., а времето за ускорение от място до 100 км/ч. ще отнема между 6 и 7 секунди. Производителят съобщава още, че моделът ще бъде оборудван с възможност за бързо зареждане на тяговата батерия доставяна от CATL, която от 30 до 80% ще може се зарежда в рамките на 30 минути.
За разлика от екстериора, то от четириместният интериор на концепцията най-вероятно нищо няма да намери място в серийният модел. Perodua eMO-II Concept разполага с пет дисплея. Пред водача са позиционирани цифровият инструментален панел с възможност за смяна на интерфейса и по-малък тъчскрийн дисплей за инфо-развлекателната система, а управлението на климатика се осъществява от тъчскрийн интегриран в централната конзола на таблото. В тунелът между предните седалки е позициониран четвъртият дисплей, от който водачът получава информация за атмосферните условия. пътниците на втория ред седалки не са забравени и също разполагат с тъчскрийн екран за контрол на тризоновата климатична инсталация. Концепцията е снабдена и с HD камери заместващи страничните огледала, но не става ясно тяхната картина на кой от всичките дисплеи ще бъде изобразяван.
Няма коментари:
Публикуване на коментар