Представеният преди близо 5 години Peugeot Landtrek е подложен на леко обновяване, което е свързано предимно с техническата част. Външно обновената версия на произвежданият в Китай пикап, може да се различи единствено по новата радиаторна решетка и по-големият сензор за адаптивният круиз контрол, който вече ще се предлага серийно за модела. Хромираните детайли в обновената версия са изчезнали, а на задният капак името на марката вече е с големи букви.
В интериора промените също са символични, но интересни. пред водача място продължава да намира комбиниран инструментален панел с 7-инчов дисплей, а изцяло новата инфо-развлекателна система е налична с 10-инчов HD тъчскрийн екран. Скоростният лост е с нов дизайн със светещи показатели за неговото положение. интересна е предлаганата срещу доплащане функция за наличието на цяло предна седалка, чиято средна част може да се превърне в огромен подлакътник, както и допълнителното място за багаж с обем от 37 литра под задната седалка.
Под капака на обновеното Peugeot Landtrek, продължават да намират място китайските бензин и дизелови агрегати с работен обем от 2.4 и 1.9 литра и мощност от 210 и 150 к.с. , които се предлагат с 6-степенна, механична трансмисия предаваща движението към задните колела. Опционално е налична и 8-степенна, автоматична трансмисия от ZF, както и задвижване на четирите колела с вискосъединител за предната ос. Новост за модела е модерният европейски 2.2 литров, турбо дизелов мотор с мощност 200 к.с., който вече намира място в RAM 1200 и Fiat Titano. За съжаление моделът на Peugeot не получава EREV хибридната система от Changan Hunter с който са технически свързани.
Няма коментари:
Публикуване на коментар