Освен външните промени китайският пикап получава EREV хибридна технология с удължен обхват и 2.0 литров, турбо мотор с мощност 190 к.с., който изпълнява функцията на генератор за тяговата батерия с капацитет от 31 кВтч. Тя от своя страна захранва електромотор с мощност 177 к.с. и осигурява движение в изцяло електрически режим до 180 км. Налична е и версия със задвижване на четирите колела и втори електромотор с обща мощност от 272 к.с. Според информацията с пълна батерия и резервоар моделът може да измине 1031 км., като посоченият среден разход е - 1.7л/100км. Съобщава се още, че производителят работи върху EREV версия с дизелов агрегат, но за нея все още подробна информация няма. Конвенционално задвижваните модификации с 2.0 литровите турбо бензинови и дизелови мотори остават в гамата на модела.
Интериора на обновеният Changan Hunter остава почти без промяна, но получава по-добро оборудване. Пред водача продължава да намира място цифровият панел с два сдвоени 12.3-инчови екрана, но централната конзола между седалките е с преработена и получава поставка за безжично зареждане на телефони. Пакета за асистенти подпомагащи шофирането е допълнен от някои нови функции, но марката не влиза в подробности за това. Най-вероятно в най-пълната версия моделът ще предлага възможност за автономно шофиране от 2-ро ниво. Както до сега моделът ще се предлага в две версии на междуосието, но при всички случаи с двойна кабина, 4 врати и място за 5 човека. Цените на обновеният Changan Hunter в Китай, стартират от 19 700 долара и достигат 30 580 долара за EREV версията.
Няма коментари:
Публикуване на коментар