петък, 2 август 2024 г.

Volkswagen Transporter T7 предлага всичко за всеки

 

Volkswagen Transporter – име, което предизвиква носталгия у поколения шофьори, асоциира се с надеждност, функционалност и универсалност. С новото си поколение - T7, германският производител не просто актуализира легендарния модел, а го преосмисля, за да отговори на съвременните изисквания и да запази своето място на лидер в сегмента на леките търговски автомобили. Това става с помощта на Ford, тъй като реално новият Transporter, както и всички товарни модели на марката вече са базиране на модели от гамата на Ford, а в случая Ford E-Transit Custom и Transit Custom

Дизайнът на T7 е внимателно балансиран между запазване на характерните черти на предшествениците си и въвеждане на съвременни елементи. Предната е изцяло променена с нов дизайн на фаровете, капака, калниците и бронята съобразени с дизайнерската линия на марката, които придават на автомобила солиден и уверен вид. Профилът на T7 е типичен идентичен с този на Transit, като са запазени големите странични врати. Задната част е с вертикални LED светлини и масивната двойна или единична задна врата, която осигурява лесен достъп до товарното пространство. Моделът ще се предлага в две версии на дължина от 5.05 и 5.45 метра и междуосия от 3.1 и 3.5 метра, което го прави значително по-голям от своят предшественик, което се е отразило и на полезният товар, който в момента варира между 1.3 и 2.8 тона. 

За съжаление интериорът е пренесен директно от донорският модел въпреки, че се наблюдават известни изменения. Пред водача е позициониран 12-инчов цифров инструментален панел в тандем с 13-инчов дисплей за мултимедийната система. При версията с автоматична трансмисия селекторът е разположен на кормилната колона, което освобождава допълнително място на централна конзола с възможност за оборудване с множество USB портове и дори 230-волтов контакт. товарните версии предлагат място за трима човека в кабината, докато пътническите такива могат да бъдат оборудвани с до 9 седалки. T7 е оборудван с множество технологии, които подобряват комфорта, безопасността и свързаността. Сред тях са адаптивен круиз контрол, система за автоматично спиране, асистент за поддържане на лентата, както и система за разпознаване на умора на водача. Информационно-развлекателната система предлага възможност за свързване с мобилни устройства, навигация и множество други функции.

По подобие на Ford Transit Custom и новият VW Transporter T7 ще се предлага с конвенционално, PHEV и EV задвижване. Конвенционалният модел разчита на 2.0 литровият, TDI мотор който ще се предлага във версия на мощност от 110, 150 или 170 к.с., куплирани с 6-степенна, механична или 8-степенна, автоматична трансмисия предаваща движението към предните колела. Срещу доплащане за по-мощните версии е налична и системата за задвижване на четирите колела. Хибридният модел е оборудван с 2.5 литров, бензинов мотор съчетан с електромотор интегриран в скоростната кутия, чиято обща мощност възлиза 232 к.с. Налична е и тягова батерия с капацитет от 11.8 кВтч., която осигурява пробег в изцяло електрически режим до 60 км. С по-голям, но не и достатъчен електрически пробег разполага EV версията на модела, която е оборудвана с електромотор разположен на задния мост и задвижващ съответно задните колела. Той ще бъде наличен във версии на мощност от 136, 218 и 286 к.с., като независимо от неговата мощност ще бъде захранван от батерия с капацитет 64 кВтч., която би трябвало да осигурява автономия между 250 и 380 км. В бъдеще се предвижда и версия със задвижване на четирите колела, както и такава с по-малка батерия. 

Продажбите на Volkswagen Transporter T7 ще стартират в Германия още този месец с цени от 39 654 евро, като ще допълни гамата на представеният преди 3 години T7 Multivan / Caravelle



Няма коментари:

Публикуване на коментар