сряда, 8 май 2024 г.

Обновеният Rolls-Royce Cullinan с още по-спорен дизайн



Шест години след премиерата на Rolls Royce Cullinan, първият и за сега единствен SUV на марката е подложен на планирано обновяване, което за жалост не прави моделът по-привлекателен, въпреки смяната на главният дизайнер на марката Джайлс Тейлър който сега отговаря за дизайна на Hongqi. Дори, ако трябва да бъдем честни визията на модела  се е влошила още повече и това е един от малкото случаи, за които можем да кажем, че след козметичните промени визията на модела не се е подобрила, а дори напротив. Да припомним, че Rolls Royce Cullinan, бе избран от посетителите на сайта за "Най-грозен автомобил на AutoblogBG" за 2018г..

Обновеният Rolls Royce Cullinan получава изцяло нова предна част с по-отсечени линии, които по никакъв начин не кореспондират с останалата част от дизайна на купето. Дизайна на бронята и радиаторната решетка е променен, а DRL предните светлини са с по-малък размер и получават своеобразни LED дневни  светлини във формата на мустаци, които рамкират квадратната предна част. Радиаторната решетка също е изцяло променена и сега тя е осветена от вътрешната страна.
Интериора като цяло не е обновен, но сега е станал по-технологичен с наличието на новата инфо-развлекателна система с модифицирана графика и допълнителна функция за следене на телеметрията. Пред водача място намира цифров инструментален панел, чиято графика също е променена, а аналоговият часовник е с променено местоположение и сега е съчетан с малка скулптура на Spirit of Ecstasy. Като цяло вниманието към детайла и качеството на материалите за щастие не се е променило, а дори се подобрява въпреки наличието на някой нови материи които гъделичкат еколозите. Такава например е изкуствената коприна , изработена от бамбук. 

Учудващо под капака на обновеният Cullinan, промени няма. Не присъства каквото и да е електрификация, а за задвижване моделът продължава да разчита на познатият V12-цилиндров, би-турбо мотор с работен обем от 6.75 литра и мощност от 563 или 592 к.с. При всички случаи трансмисията е 8-степенна, автоматична от ZF, предаваща движението към четирите колела. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар