Три години след представянето на четвъртото поколение
Kia Sorento, корейският SUV е подложен на обстойни промени, които правят модела значително по-конкурентен и ще задържат неговите продажби поне в близките 4 години. Външните промени се забелязват от пръв поглед, като впечатление прави изцяло нова предна част, чиито дизайн е издържан в стила на електрическата
Kia EV9. Калниците и предният капак също са с нов дизайн за да кореспондират с новите Т-образни, LED фарове. В задната обаче промените са по-скоро символични и свързани предимно с новия дизайн на бронята и промененият светлинен подпис на задните светлини.
Интериора също веднага прави впечатление със своят нов дизайн. Пред водача място намира цифров панел с два сдвоени 12.3-инчови екрана, който идва директно от споменатият електрически SUV. Функциите на климатичната инсталация обаче продължават да се управляват от отделен панел, чиито бутони са сензорни. Според съобщенията на бърда ще бъдат налични и някои нови функции непознати за модела до сега, като пръстовата идентификация на водача например.
Повече подробности, както и информация за това дали ще има и промени под предния капак ще бъдат добавени към този пост, веднага след като станат налични.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++
След официалната премиера на модела стана ясно, че под капака на обновената Kia Sorento, място ще намират 2.5 литровият, турбо бензинов мотор с мощност 281 к.с., куплиран с 8-степенна, двудискова трансмисия. Хибридната версия продължава да разчита на инсталацията с 1.6 литров, бензинов мотор и електромотор, чиято работна мощност възлиза на 240 к.с. Тя се предлага само с 6-степенна, класическа автоматична скоростна кутия. Чест прави на марката, че все още не се отказва от 2.2 литровият дизелов мотор с мощност 194 к.с. Серийно задвижващи са предните колела, а системата 4х4 е налична срещу доплащане.
Няма коментари:
Публикуване на коментар