Шестнадесет години след представянето си и 7 след последното си по-сериозно обновяване
Nissan GT-R се е превърнал в жива легенда, която много трудно може да получи достоен наследник. Моделът е толкова добър, че реално все още няма какво да се подобрява по него и създателите му много добре знаят това. Това знаят и феновете на модела, което обяснява неговият нестихващ все още пазарен интерес. Късно снощи обаче в Япония се състоя премиерата на освеженият GT-R, който най-вероятно ще се предлага на пазара докато влезнат в сила забраните за продажба на автомобили с ДВГ.
Най-вероятно поради този факт, дизайнерите този път са отделили повечко внимание и са придали по-модерен вид на модела. Погледнат от пред обновеният Nissan GT-R разполага с нова броня, а хоризонталният централен сплитер за насочване на въздушния поток към радиатора вече е в цвета на купето, което визуално го прави по-близък със своите предшественици от серията R34. Светлините са останали със същата форма, но с променена оптика и LED технология. Погледната от зад обновената версия може да се разпознае по новия дизайн на бронята и променената форма на крилото закрепено на капака на багажника. В допълнение към всичко това са налични и нови джанти, а цветовата гама е увеличена с няколко нови цвята. Всички тези промени обаче не са довели до подобряване на аеродинамиката, но са увеличили притискателната сила. Версията Nismo, получава малко по-радикални визуални промени и допълнителни карбонови елементи, по-широки предни калници с хриле за оттичане на топлия въздух от спирачките и заден спойлер с 10%, по-голяма работна площ.
Интериорът обаче е без промяна, като дори все още мултимедията разполага със слот за CD. Съобщава се за по-добра шумоизолация и за намалени вибрации в купето благодарение на новите тампони на двигателя и трансмисията. Новите настройки на окачването пък допринасят за по-комфортно возене, без това да се отразява на стабилността. Версията Nismo, може да се похвали с нови карбонови седалки.
Както казахме моделът е толкова добър, че не се нуждае от подобрения. Това важи най-вече за механиката, която остава същата. Познатият 3.8 литров, V6-цилиндров, би-турбо мотор остава на служба със своите 565 к.с. (600 к.с. за Nismo). Трансмисията е 6-степенна с двоен съединител предаваща движението към предния и задният диференциал чрез два карбонови кардана. Nissan GT-R Nismo, от своя страна може да се похвали с нов преден диференциал с ограничено приплъзване.
Няма коментари:
Публикуване на коментар