За задвижване Volvo EX90, разчита на два електромотора задвижващи четирите колела с обща мощност от 408 к.с. или 517 к.с. в зависимост от модификацията, като при всички случаи тяговата батерия е с капацитет от 111 кВтч. с възможност за двупосочно зареждане, като за 10 минути може да бъде дозаредена енергия достатъчна за изминаването на 180 км. Според информацията ускорението от 0 до 100 км/ч. на тежащият минимум 2818 кг. модел, варира в рамките между 4.9 и 5.9 секунди. И при двете версии максималната скорост е ограничена електронно на 180 км/ч., като може да бъде постигната автономия до 600 км. по цикъла WLTP, което означава реален пробег от максимум 480-500 км.
Интериора на Volvo EX90 е в модерният минималистичен стил и е пренесен почти без промени от концепцията Volvo Recharge, изграден от изцяло рециклируеми или отпадъчни материали. Това е и първият модел на марката, който дори и срещу доплащане няма да се предлага с кожени седалки. Главен акцент има 14.5-инчовият вертикално разположен дисплей на 5G - инфотайнмънт системата с гласов контрол, чрез който се управляват повечето от функциите в автомобила включително и климатика. Пред водача за най-важната информация е позициониран по-малък малък екран, като не е забравен и опционалният HUD дисплей. На борда място намират най-модерните технологии за активна и пасивна безопасност, като серийно ще бъде налична и автономната система за шофиране от ниво 2, но наличието на Lidar технологията на борда, множеството радари и 16 ултразвукови сензори автономната система може да бъде ъпгрейдната по въздуха и да предложи управление от ниво 3. Както се досещате серийното оборудване е изключително богато въпреки липсата на кожени седалки. Озвучителната система от Bowers&Wilkins е с 25 високоговорителя, а под плаващата централна конзола са налични множество USB портове и две поставки за безжично зареждане на телефони. Багажното пространство възлиза на 365 литра, плюс допълнително отделение с капацитет от 38 литра под предният капак. Налична ще бъде и ултра луксозна версия с четири места наречена Excellence, която обаче ще бъде предлагана предимно на китайския пазар.
Няма коментари:
Публикуване на коментар