Пред водача наред с аналоговите циферблати място намира и 6-инчов, LCD дисплей и за първи път конвенционална жабка за спътника в комплект с въздушна възглавница. Налични ще бъдат дори и USB портове, както и качествена озвучителна система от Senheiser с допълнителни високоговорители във вратите, което до сега не бе налично.
Относно задвижването и механиката промени няма. Morgan Plus Four разчита на 4-цилиндровият, турбо бензинов мотор с работен обем от 2.0 литра и мощност 255 к.с., а Plus Six съответно на 6-цилиндровият, 3.0 литров агрегат със своите 355 к.с. И двата мотора са доставяни от BMW, заедно с 8-степенната, автоматична трансмисия, която се предлага срещу доплащане.
Всичко това обаче си има и своята цена, тъй като базовата версия на Plus Four вече ще се предлага от 71 830 паунда, което е с близо 10 000 паунда повече. Новина е и факта, че Morgan ще се завърне на американския пазар, като ще се възползва от новоприетият закон за производители на МПС, според който се позволява продажбата на автомобили в малък обем, които спазват линиите на модели произведени преди повече от 25 години, без те да покриват изискванията на безопасност.
Няма коментари:
Публикуване на коментар