четвъртък, 10 ноември 2022 г.

Morgan се завръща в САЩ с обновените версии на Plus Four и Plus Six

 За моделната 2023 година, английската марка обновява моделите Plus Four и Plus Six, които получават ново оборудване свързано с безопасността и модернизиран интериор. Външните промени се свеждат единствено до наличието на трета стоп светлина и джанти с нов дизайн. 

Относно оборудването, най-голямата новост е наличието на ESC, която се предлага за пръв път в моделите на марката. Тя е с различни настройки, така че водачите ще могат да усетят удоволствието от шофирането на автомобил чиито заден мост е непосредствено зад седалките, но въпреки това ще осигурява спокойствие по време на шофиране. Друга новост е пренасочването на моделите от гамата "Plus" в по-луксозна посока, като и двете версии ще се предлагат с ново арматурно табло, нови тапицерии на вратите, преработени и по-комфортни седалки и наличието на нови тъкани и дървени покрития. 

Пред водача наред с аналоговите циферблати място намира и 6-инчов, LCD дисплей и за първи път конвенционална жабка за спътника в комплект с въздушна възглавница. Налични ще бъдат дори и USB портове, както и качествена озвучителна система от Senheiser с допълнителни високоговорители във вратите, което до сега не бе налично. 

Относно задвижването и механиката промени няма. Morgan Plus Four разчита на 4-цилиндровият, турбо бензинов мотор с работен обем от 2.0 литра и мощност 255 к.с., а Plus Six съответно на 6-цилиндровият, 3.0 литров агрегат със своите 355 к.с. И двата мотора са доставяни от BMW, заедно с 8-степенната, автоматична трансмисия, която се предлага срещу доплащане. 

Всичко това обаче си има и своята цена, тъй като базовата версия на Plus Four вече ще се предлага от 71 830 паунда, което е с близо 10 000 паунда повече. Новина е и факта, че Morgan ще се завърне на американския пазар, като ще се възползва от новоприетият закон за производители на МПС, според който се позволява продажбата на автомобили в малък обем, които спазват линиите на модели произведени преди повече от 25 години, без те да покриват изискванията на безопасност. 


Няма коментари:

Публикуване на коментар