Английската марка основана от българинът Росен Даскалов, която преди близо 10 години представи суперспортният
Sin R1, сега представя гама от електрически модели наречена L City, чието производство трябва да започне в Русе. Моделът е разработен за 4 години и ще се предлага в товарна и пътническа версия наречени L City Utility и L City Bus. Моделите са базирани на една и съща платформа с електромотор с мощност 109 к.с., позициониран на задният мост и задвижващ съответно задните колела.
Батерията от своя страна е изградена от литиево-йонни клетки и има възможност за бърза подмяна в рамките на 20 минути. Производителят дава гаранция от 10 години, а времето за зареждане чрез вграденото от 6.6 кВтч., зарядно устройство отнема 10 часа. Предвидена е и версия със зарядно от 10 кВтч., чието зареждане ще трае до 6 часа.
Товарните версии ще се предлагат с дължина от 4.55 и 4.86 метра, като капацитета на полезният товар ще варира между 1 и 1.25 тона. При всички случаи батерията, която също би трябвало да се произвежда в България е с капацитет от 62.2 кВтч., а автономията ще достига до 265 км. в зависимост от условията.
Sin L City Bus също ще се предлага в няколко версии включително и товарна такава. При всички случаи дължината ще възлиза на 3.98 метра, а пътническите версии ще се предлагат в конфигурации от 4+1 и 7+1 места. Въпреки, че L City Bus е оборудван със същият електромотор и батерия за него е посочена автономия до 300 км.
Интериорът е с минимилистичен дизайн и предлага цифров инструментален панел пред водача, мултимедийна система, климатик и опционални соларни панели, които увеличават дневният пробег с до 20%.
Няма коментари:
Публикуване на коментар