В началото на годината китайската марка представи концепцията за бъдещ кросоувър модел наречена Jetour X-1. Производствената версия трябваше да бъде представена по време на автосалона в Пекин, но след като същият бе отложен поради задаващата се нова пандемия от COVID, марката реши да представи своя нов кросоувър в мрежата. След като разпространи първите официални снимки на модела стана ясно още, че неговото име ще бъде Jetour Dashing и ще бъде насочен към младите китайски клиенти на марката родени между 1997 и 2012 година.
Серийният модел не се отличава значително от концептуалният модел. При по-внимателно вглеждане могат да се открият разлики в броните и радиаторните решетки, но като цяло агресивният дизайн на екстериора е останал без промяна. За съжаление все още не са разпространени снимки на интериора, но те се очакват да бъдат налични съвсем скоро. Знаем обаче, че той ще бъде високотехнологичен и с бордова електроника разработена от Huawei. Остава да видим дали автономната система за задвижване от 3-то ниво ще се предлага за този модел, тъй като специфичната гърбица на покрива за лидар технологията липсва в производственият модел.
Jetour Dashing е построен върху новата платформа на марката и ще се предлага в три варианта на задвижване. Базовата версия ще разчита на 1.5 и 1.6 литров, турбо мотор, последван PHEV хибридна модификация с 1.5 литровият бензинов мотор. Базовите бензинови версии ще се задвижват чрез предните колела, а за по-скъпите такива ще бъде налично и задвижване на четирите колела. Продажбите на Jetour Dashing в Китай ще стартират през третото тримесечие на тази година, като цени не се съобщават. До тогава се надяваме да станат достъпни още подробности за модела, които ще бъдат добавени към този пост.
++++++++++++++++++++++++++++++++
Според официалната информация Jetour Dashing ще се предлага с 1.5 литров, турбо бензинов мотор с мощност 156 к.с., куплиран с 6-степенна, механична или роботизирана трансмисия. Налична ще бъде и модификация с 1.6 литров, TGDI мотор с мощност 197 к.с., съчетан с 7-степенна, двудискова трансмисия. И в двата случая задвижващи са само предните колела. Върховата версия е оборудвана с хибридна технология включваща 1.5 литров, бензинов мотор служещ за генератор на батерията, която от своя страна захранва два електромотора разположени на предния и задния мост с обща мощност от 326 к.с.
Няма коментари:
Публикуване на коментар