Няма смисъл да съобщаваме, че моделната гама на китайските производители е доста объркваща, имайки предвид, че представят редица модели базирани върху една и съща платформа и значително количество техни модификации, които се характеризират с различен дизайн и понякога с различни имена. Представеният през 2016 година кросоувър Roewe RX5, получи своят фейслифт през 2020 година и бе наречен Roewe RX5 Plus. Малко след това бе представена и модификацията Roewe RX5 Max , която пък от своя страна бе основно променена миналата година (RX5 Max). Сега идва ред да видим изцяло новото поколение на моделното семейство RX5, което според производителят е трето по ред ще бъде произвеждано успоредно със споменатите нови модификации. Външно новият модел се отличава с атрактивен дизайн и леко нараснали размери. Радиаторната решетка в нов стил за марката с интегрирани LED дневни светлини, но като цяло дизайнерският език на новото поколение Roewe RX5 е с препратки към концепцията SAIC (Roewe) R - ES33.
Към момента не можем да дадем каквато и да е информация относно механиката и задвижването, както и снимки на интериора, където се очаква панел с два сдвоени дисплея. По непотвърдена информация новият модел ще се задвижва от 1.5 литров, турбо бензинов мотор с мощност 190 к.с., куплиран с 7-степенна, двудискова или 8-степенна, автоматична трансмисия.
+++++++++++++++++++++++++++++
Според официалната информация, Roewe RX5 ще се задвижва от новия - 1.5 литров, турбо мотор с мощност 188 к.с., куплиран 7-степенна, двудискова трансмисия задвижващи предните колела. Версия 4х4 не се предвижда за момента. До края на годината ще бъде налична и хибридна версия със същият бензинов мотор съчетан с електромотор с мощност 80 к.с., позициониран между агрегата и скоростната кутия.
Интериора е с минималистичен дизайн с плаваща централна конзола и комбиниран, цифров инструментален панел пред водача с 27-инчов широкоекранен дисплей, който може да се движи наляво и надясно, като по този начин спътникът на водача може да гледа филми или клипове по време на движение без да го разсейва. Мултимедийната система е с 5G свързаност с гласово управление, което командва дори и климатичната инсталация и отваряемият панорамен покрив. Адаптивният автопилот, системата за предотвратяване на сблъсък, камери с обзор 360 градуса, система за поддържане движението в пътната лента и сензор за обекти в сляпата зона са част от серийното оборудване.
Няма коментари:
Публикуване на коментар