По-драстични са промените в интериора, който вече е в крак с новите технологии. Пред водача място намира цифров инструментален панел с 7-инчов екран, а на централната конзола вече наблюдаваме вертикален 8.4 или 10.1-инчов тъчскрийн дисплей за инфотайнмънт системата с нова функция за свързаност и покупки от приложения. Контролният блок за управлението на климатичната инсталация също е изцяло нов.
Под капака също има какво да се види. Освен познатият -1.8 литров атмосферен мотор и 2.0 литровият, турбо дизел с мощност съответно от 140 и 170к.с., за модела ще се предлага и изцяло нов - 1.3 литров, турбо бензинов мотор с мощност 180к.с. Всички версии се предлагат серийно с 6 или 9-степенни, автоматична трансмисия, като за дизеловите агрегати ще се предлага срещу доплащане и задвижване на четирите колела.
Няма коментари:
Публикуване на коментар