вторник, 10 ноември 2020 г.

Обновеният Land Rover Discovery, казва сбогом на пружинното окочване

 Англичаните ударно освежават своите модели, тъй като по една или друга причина продажбите рязко се понижават, а от настоящата криза, която се очаква да се задълбочава, много трудно ще могат да излязат сухи, без да бъдат предприети мерки. Именно поради тази причина в последните месеци виждаме масово обновяване на моделите от Jaguar и Land Rover, които както знаем са собственост на Tata. Сега на ред е да видим фейслифт версията на Land Rover Discovery, която между впрочем е планирана, тъй като моделът навлиза в средата на своя жизнен цикъл. Външните промени са едва доловими и само опитно око може да види от пръв поглед разликите. Броните са с по-изчистен дизайн, оптиката на LED, предните и задни светлини е нова, а радиаторната решетка е с леко увеличени размери. 


В интериора обаче промените са по-големи и веднага се разбира, че стоите в модел 2020 година. Волана е с нов дизайн, а пред водача място намира 12.3-инчов цифров инструментален панел. Собствениците имат възможност да оборудват своите модели и с хедъп дисплей, а на централната конзола елегантно е интегриран 11.4-инчов дисплей за новата инфотайнмънт система. Контролният блок за климатичната инсталация е изцяло нов, а на обичайното си място виждаме джойстик за превключване на предавките, който замества въртящият се клъстер. Като опция ще се предлага и четири зонов климатроник. Седалките на втория ред са с нов дизайн, като за пътниците там ще има и множество USB входове. 


Най-голямата промяна е под предния капак. Базовата версия ще разчита на 2.0 литров, турбо бензинов мотор с мощност 300к.с., а по-нагоре в гамата се позициониран изцяло новият 6-цилиндров, редови - 3.0 литров агрегат, снабден с лека хибридна технология и мощност - 360к.с., който замества доставяният от Ford, V6-цилиндров мотор. Дизелова версия в САЩ, няма да бъде достъпна, но в Европа клиентите, които предпочитат този тип гориво ще се задоволят с обновена версия на 3.0 литровият турбо дизел оборудван с лека хибридна система и мощност от 295к.с. При всички случаи трансмисията е 8-степенна, автоматична задвижваща четирите колела. От информацията предоставена от производителя става ясно, че окачването налично за обновената версия ще бъде само въздушно с адаптивни амортисьори. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар