сряда, 7 август 2019 г.

Dongfeng M6/7 с фейслифт, нов агрегат и амбиции за Европа

Представения през 2013 година пътнически модел - Dongfeng M7, познат още като DFSK F600, получава леки козметични промени и изцяло нов интериор. Базираният върху предходното поколение на Hyundai H1, модел се радва на задоволителни продажби в Китай, а сега фирмата дори възнамерява да започне експорт за Испания и Португалия, успоредно с Обновеният Dongfeng Fengguang 580. Все още не е ясно, как ще бъде възприет този модел от европейците, тъй като променените брони, радиаторна решетка, новите предни и задни светлини не могат да прикрият възрастта на модела. 
Интериора е богато оборудван и ще бъде един от най-големите козове, тъй като Dongfeng M6 и M7 се очакват да пристигнат с примамливи цени и високо оборудване. На борда място намират мултимедийна система, тризонов климатик, пълен ел. пакет, ел. странична врата, кожен салон, мултифункционален-кожен волан, парктроник, камера за заден ход и др. Срещу доплащане за модела ще се предлагат два стъклени люка на тавана, адаптивен автопилот, самостоятелни кресла за шест местната версия (M6) и възможност за двуцветно оцветяване на салона.  
За да може да покрие нормите в Европа, китайците са успели да пригодят 1.5 литровия, турбо бензинов агрегат произведен по лиценз на Mitsubshi с мощност от 136к.с., за който ще се предлага и газова уредба. Трансмисията е CVT, но за версията с 2.0 литров, атмосферен мотор производство на PSA, която ще бъде налична в Китай, ще се предлага само 6-степенна, механична трансмисия. 



Няма коментари:

Публикуване на коментар