Корейците разпространиха официалните снимки на своя изцяло хибриден модел наречен Ioniq. Макар и да няма официална информация относно задвижването, той е презентиран като пряк конкурент на Toyota Prius. Това означава, че трябва да очакваме бензинов двигател куплиран с електромотор и батерия с възможност за дозареждане от електрическата мрежа. Според информацията, с която разполагаме в момента под предния капак място ще намира бензинов, 1.6-литров, GDI агрегат с мощност 105к.с., куплиран с електромотор чиято мощност е 44к.с. Те от своя страна ще задвижват предните колела чрез 6-степенна, двудискова трансмисия. В режим "Eco", средният разход на гориво ще бъде около 4.5л/100км.
Подобно на японският модел, Hyundai Ioniq разполага с аеродинамично купе с клиновидна форма чиито коефициент на челно, въздушно съпротивление е Cx-0.24. Няма излишни заигравки в дизайна, но въпреки това моделът ще се отличава от общия пейзаж по улиците. В интериора на пръв поглед също, всичко е на обичайното си място. серийно ще се предлагат 7 въздушни възглавници, най-различни асистенти при шофиране, инфотейнмънт система с 7-инчов - TFT екран, двузонов климатроник, пълен ел. пакет и много други.
Корейците твърдят, че още тази година ще представят и напълно електрическа версия на модела задвижвана от електромотор с мощност 117к.с., захранван от литиевойонна батерия. Автономията на модела се очаква да бъде около 170км., като максималната скорост няма да надвишава задоволителните 150км/ч. Повече информация се очаква да бъде налична малко преди официалното представяне на модела, което ще се състои по време на автосалона в Женева, през март месец. Продажбите в Европа ще започнат малко след това.
Подобно на японският модел, Hyundai Ioniq разполага с аеродинамично купе с клиновидна форма чиито коефициент на челно, въздушно съпротивление е Cx-0.24. Няма излишни заигравки в дизайна, но въпреки това моделът ще се отличава от общия пейзаж по улиците. В интериора на пръв поглед също, всичко е на обичайното си място. серийно ще се предлагат 7 въздушни възглавници, най-различни асистенти при шофиране, инфотейнмънт система с 7-инчов - TFT екран, двузонов климатроник, пълен ел. пакет и много други.
Корейците твърдят, че още тази година ще представят и напълно електрическа версия на модела задвижвана от електромотор с мощност 117к.с., захранван от литиевойонна батерия. Автономията на модела се очаква да бъде около 170км., като максималната скорост няма да надвишава задоволителните 150км/ч. Повече информация се очаква да бъде налична малко преди официалното представяне на модела, което ще се състои по време на автосалона в Женева, през март месец. Продажбите в Европа ще започнат малко след това.
Няма коментари:
Публикуване на коментар