Близо година и половина беше нужно на Honda S660 Concept да стане реалност. Ето, че това се случи. Въпреки, че все още официалната премиера на модела не се е състояла, ние имаме възможност да видим как изглежда той. Добрата новина е, че серийната версия се отличава от концептуалният модел само по оптиката на фаровете и големината на страничните огледала. Като цяло дизайна е пренесен на 100%, което само може да ни радва. За жалост обаче интериора не е така футуристичен и не ни изненадва с нищо. Радва ни обаче и това, че витаят известни слухове, че този модел има вероятност да се предлага и на стария континент, но с 1.0 литров, турбо мотор. В Япония, Honda S660 ще се предлага с централно разположен в задната си част 3-цилиндров, 0.66 кубиков агрегат с мощност ограничена на 64к.с., куплиран с механична или CVT трансмисия. не е тайна, че моделът на Honda ще трябва да се изправи пряко с Daihatsu Copen II, но по всичко личи, че изхода на битката е предрешен в полза на S660 .
Официалната информация за модела сочи, че за задвижване ще бъде използвана турбо версия на 3-цилиндровият, 0.66 кубиков агрегат чиято мощност е 64к.с. при 6600об/мин. Той ще бъде куплиран с 6-степенна, механична или CVT трансмисия с два режима на работа - Default и Sport. Разработката на модела е започната от нулата и е построен върху изцяло нова, олекотена платформа, която обаче предлага изключителна твърдост въпреки, че моделът е без покрив, но въпреки това теглото на S660 е 830кг., което не е кой знае, какъв резултат. Свалящия се, мек покрив се навива ръчно на руло и се прибира в специално за целта отделение в предната част на автомобила. В серийното оборудване ще бъде налична и системата за предотвратяване на сблъсък, която в градски условия има контрол и върху спирачката .
Няма коментари:
Публикуване на коментар