Не е тайна, че корейското автомобилостроене започна своя прогрес благодарение на ноухауто взето от японците. В наши дни времената вече са се променили и образно казано се получава така, че ученика е надминал своя учител. Този цикъл ще се повтори след около 10 години с китайските модели, но това е друга тема. По улиците на Сеул от известно време може да се забележи странен, силно замаскиран модел на "kei" автомобил, за който се смята, че е модел на Kia. Макар от фирмата да не са потвърдили официално наличието на подобен модел в своята гама се предполага, че този мини MPV модел е замислен, като пряк конкурент на популярните "kei" модели в Япония. Някои предположения сочат, че корейците са разработили този автомобил за пазарите в Индия, но дори и да е така японците на дали ще са доволни, че някой се опитва до предлага продукт, който едва ли не те са измислили. По подобие на Suzuki MR Wagon/Nissan Moco, Suzuki Palette, Honda Zest и другите подобни, Kia Tam - както ще се казва корейския представител, ще притежава 800 кубиков бензинов агрегат съчетан с CVT трансмисия. Все още не е известно дали ще се предлага задвижване на четирите колела, както и турбо версия, което е характерно за автомобилите в този сегмент.
понеделник, 30 май 2011 г.
Kia открито се изправя срещу японските модели
Не е тайна, че корейското автомобилостроене започна своя прогрес благодарение на ноухауто взето от японците. В наши дни времената вече са се променили и образно казано се получава така, че ученика е надминал своя учител. Този цикъл ще се повтори след около 10 години с китайските модели, но това е друга тема. По улиците на Сеул от известно време може да се забележи странен, силно замаскиран модел на "kei" автомобил, за който се смята, че е модел на Kia. Макар от фирмата да не са потвърдили официално наличието на подобен модел в своята гама се предполага, че този мини MPV модел е замислен, като пряк конкурент на популярните "kei" модели в Япония. Някои предположения сочат, че корейците са разработили този автомобил за пазарите в Индия, но дори и да е така японците на дали ще са доволни, че някой се опитва до предлага продукт, който едва ли не те са измислили. По подобие на Suzuki MR Wagon/Nissan Moco, Suzuki Palette, Honda Zest и другите подобни, Kia Tam - както ще се казва корейския представител, ще притежава 800 кубиков бензинов агрегат съчетан с CVT трансмисия. Все още не е известно дали ще се предлага задвижване на четирите колела, както и турбо версия, което е характерно за автомобилите в този сегмент.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар