четвъртък, 18 април 2024 г.

Mazda CX-80 е флагманският модел на марката в Европа, но има ли смисъл от него?

 

След Mazda CX-60CX-70 и CX-90 , сега марката представя и триредовият CX-80, който е предвиден за флагмански модел в Европа. Друг е въпросът дали европейският клиент се нуждае въобще от подобен модел, но имайки предвид липсата на MPV модели в момента, клиентите които искат повече места трябва да се задоволяват с подобни безсмислени SUV модели. 

Ясно е, че новата Mazda CX-80 е разпъната версия на CX-60 и не предлага изненади. Нейната дължина възлиза на точно 5 метра и остава под предлаганите в Америка CX-70 и CX-90. Междуосието също е по-късо и тук, то е 2.87 метра, които според европейските стандарти са достатъчни за наличието на трети ред седалки и място за 6 или 7 човека в зависимост от версията. Интериора като цяло е идентичен с този на CX-60, а серийното оборудване включва гласовият асистент Alexa, тризонова климатична инсталация и пълният пакет от асистенти i-Activense. 

Базовата версия Mazda CX-80 e-Skyaciv D е оборудвана с 3.3 литровия, 6-цилиндров турбо дизел с 48-волтова лека хибридна система и мощност от 254 к.с., куплиран с 8-степенна, автоматична трансмисия задвижваща четирите колела. Върховата версия e-Skyactive PHEV е хибриден модел с 2.5 литров бензинов мотор, комбиниран с електромотор чиято обща мощност възлиза на 323 к.с. На борда присъства и тягова батерия с капацитет 17.8 кВтч., благодарение на която могат да бъдат изминати до 60 км. в изцяло електрически режим.  



Няма коментари:

Публикуване на коментар