След като марката се отвори към европейския пазар и бе приета радушно от европейските клиенти, сега е наред да бъдат представени още нови модели, които най-вероятно ще бъдат налични и в Европа, най-късно до края на 2025 година. Успоредно с това NIO, работи усилено и по развитието на своите комплекси за смяна на батериите на електромобилите, като по този начин за 5 минути, ще бъде наличен 100%, заряд на батерията. В момента в Европа са налични едва - 9 такива станции от второ поколение, които разполагат с 13 батерии за подмяна и възможност за 312 смени за 24 часа. Новите станции от 3-то поколение ще разполагат с 21 батерии и възможност за 408 смени на ден. Намеренията на марката са до края на 2023 година техният брой да стане 120, което е приемливо тъй като средната автономия на моделите на Nio в момента надхвърля 480 км. и при правилна логистика 120 станции могат да осигурят безпроблемна мобилност без да се притесняват собствениците за времето необходимо за зареждане на батерията, което в момента е единственият по-голям проблем на този тип автомобили.
Точно три години след премиерата на
купеобразния - EC6, сега Nio представя вторият купеобразен модел, който ще стартира с цени от 68 000 долара в Китай с батерията. Политиката на фирмата позволява да закупите избраният от вас модел без батерията, като по този начин ще спестите близо 10 000 долара, но с уговорката, че ще трябва да заплащате месечен наем за нея в рамките на около 100 $, които включват безплатна смяна на батерията, но не повече от 6 пъти на месец.
Nio EC7 е основан върху подобрената - NP2 платформа на марката, която идва с три опции за тягови батерии, чиито капацитет е съответно: 75, 100 и 150 кВтч. Дължината на модела възлиза на 4.96 метра, но междуосието е почти идентично с това на EC6 от - 2.96 метра. Все още, няма информация относно това с каква мощност ще разполагат електромоторите, които ще задвижват различните версии на EC7, но се посочва автономията, която ще варира между 465 и 940 км. Времето за ускорение до 100 км/ч,. от място също става известно за най-мощната версия с мощност 653 к.с., а то е 3.8 секунди. посоченият спирачен път от 33.9 метра при скорост от 100 км/ч., го прави сред първите три най-добри модела в тази дисциплина.
Интериора е характерен за моделите на марката, но на борда място намира третото поколение на цифровата платформа от Qualcomm с HUD дисплей,10.2-инчов цифров инструментален панел и 12-8-инчов дисплей за инфотайнмънт системата. На борда място ще намира и изкуствен интелект с възможност за комуникация с пасажерите и водача, както и автономна система за шофиране от 3-то ниво.
Пазарната премиера на Nio EC7 в Китай ще се състои през май месец следващата година, като купувачите ще се радват на 10 годишна гаранция с неограничен пробег, доживотен достъп до интернет и абонамент за пътна помощ.
Няма коментари:
Публикуване на коментар