хибридните версии на моделите на баварската марка не са новост. Става ясно обаче, че намеренията на компанията са в близко бъдеще всяко едно моделно семейство в гамата на марката да разполага с хибридна, плъгин-хибридна или изцяло електрическа версия. За целта компанията отделя значителен ресурс и ще инвестира десетки милиони евро в завода на марката позициониран в Dionglfing-Германия. Там ще бъдат изработвани пакетите с акумулаторните батерии, които ще намират място в различните модели на марката. За целта ще бъдат отворени над 200 работни места. намеренията на компанията са в близко бъдеще нейните хибридни модели да могат да изминават до 100км в изцяло електрически режим. Това ще се отрази и на количеството изхвърляни вредни емисии в атмосферата, което ще бъде сведено до под 100гр./км, дори и за моделите от по-висок клас. По този начин цените на хибридните модели ще бъдат намалени значително и ще бъдат по-апетитни за клиентите на подобни возила.
Първият модел от новата eDrive серия ще бъде базиран на BMW 3-та серия. За разлика от BMW ActiveHybrid 3, той ще разполага 4-цилиндров, турбо агрегат комбиниран с електромотор захранван от литиево-йонни батерии с която помощ ще могат да бъдат изминати до 60км в изцяло електрически режим. При по-дълги преходи двете системи ще работят успоредно една с друга. Всичко това не е новост, но ще трябва да свикваме с новата eDrive система на BMW.
Няма коментари:
Публикуване на коментар