Един от най-успешните компактни кросоувъри - Nissan Qashqai, днес се сдоби с наследник. Второто поколение на модела бе представено днес официално. То е по-ниско, по-широко и по-леко от предходното, а дизайна е определено по-стилен. Голям скок има и в дизайна на интериора, както и на неговата изработка. Факта, че асистент за паркиране, който ще може сам да паркира автомобила ще се предлага за този модел само по-себе си говори за неговите амбиции. Второто поколение на Qashqai е построено върху изцяло новата CMF модулна платформа. Задвижващи са предните колела, но срещу доплащане ще се предлага и AWD трансмисия. Що се отнася до това, което ще намира място под предния капак, то от фирмата информират, че продажбите ще започнат с два бензинови и два дизелови агрегата. Бензиновите версии ще разчитат на 1.2 литровия, турбо мотор с мощност 115к.с. и на 1.6 литровия, турбо с неговите 150к.с. Според информацията средния разход на гориво и на двата агрегата няма да надхвърля 6л/100км. Дизеловите версии ще са още по-икономични - със среден разход от 3.8л/100км може да се похвали 1.5 литровия DCI, чиято мощност е 110к.с. По-мощната - 1.6 литрова версия ще разполага с 130к.с., като средния разход на гориво е 4.4л/100км. Серийно всички агрегати ще бъдат куплирани с 6-степенна, механична трансмисия, но срещу доплащане повечето модификации ще могат да бъдат оборудвани с новата CVT трансмисия наречена - X-Tronic. Всичко това става още по-привлекателно, след като става ясно, че Nissan ще иска около 200-500 евро повече за новия модел, спрямо този от настоящото поколение със същото оборудване. Цените все още не са оповестени официално. В по-късен етап се очаква и премиум версия с мощност над 200к.с. За удължена версия все още нищо не се споменава, но най-вероятно и такава ще има. Хибриден модел? Може би, но е по-малко вероятно.
Няма коментари:
Публикуване на коментар