Ето я и турбо версията на новото Porsche 911. В продажба моделът ще бъде пуснат в началото на лятото, като цените в Германия ще започват от 186 093 евро. Едновременно ще бъдат лансирани двете версии: Porsche 911 Jurbo и Turbo S. И в двата случая двигателят ще бъде 3.8 литра с две турбини с променлива геометрия, но мощността ще бъде съответно 520 и 560к.с. При всички случаи те ще бъдат куплирани с 7-степенната, PDK трансмисия с двоен съединител. Предаването ще бъде се осъществява посредством 4-те колела, като задните ще имат функцията за завиване до 2.8 градуса (както при Porsche GT3), което практически игнорира възможността за презавиване по време на завой. При скорост до 80км/ч задните колела се изместват срещуположно спрямо предните, а при по-висока скорост в посока на предните колела. С помощта на мултидисков съединител, мощността ще може да бъде прехвърляна в по-голямо съотношение към предните колела и то за по-продължително време. Ускорението от 0 до 100км/ч ще става за 3.1 / 3.2 секунди, а максималната скорост спомената от производителя е 317км/ч. Въпреки това този модел си остава пригоден за всекидневна употреба, а оборудването с което се предлага - предостатъчно. Всички системи за активна и пасивна безопасност са налични. Неща като: парктроник, темпомат, озвучителна система "Bose", висококачествен кожен салон и редица др. ще се предлагат серийно. Все още не е потвърдено, кога и къде ще бъде представена и откритата версия, но най-вероятно това ще се случи по време на автосалоните отвъд океана в края на тази или началото на следващата година.
петък, 3 май 2013 г.
Официални снимки на Porsche 911 Turbo/Turbo S
Ето я и турбо версията на новото Porsche 911. В продажба моделът ще бъде пуснат в началото на лятото, като цените в Германия ще започват от 186 093 евро. Едновременно ще бъдат лансирани двете версии: Porsche 911 Jurbo и Turbo S. И в двата случая двигателят ще бъде 3.8 литра с две турбини с променлива геометрия, но мощността ще бъде съответно 520 и 560к.с. При всички случаи те ще бъдат куплирани с 7-степенната, PDK трансмисия с двоен съединител. Предаването ще бъде се осъществява посредством 4-те колела, като задните ще имат функцията за завиване до 2.8 градуса (както при Porsche GT3), което практически игнорира възможността за презавиване по време на завой. При скорост до 80км/ч задните колела се изместват срещуположно спрямо предните, а при по-висока скорост в посока на предните колела. С помощта на мултидисков съединител, мощността ще може да бъде прехвърляна в по-голямо съотношение към предните колела и то за по-продължително време. Ускорението от 0 до 100км/ч ще става за 3.1 / 3.2 секунди, а максималната скорост спомената от производителя е 317км/ч. Въпреки това този модел си остава пригоден за всекидневна употреба, а оборудването с което се предлага - предостатъчно. Всички системи за активна и пасивна безопасност са налични. Неща като: парктроник, темпомат, озвучителна система "Bose", висококачествен кожен салон и редица др. ще се предлагат серийно. Все още не е потвърдено, кога и къде ще бъде представена и откритата версия, но най-вероятно това ще се случи по време на автосалоните отвъд океана в края на тази или началото на следващата година.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар