Пред нас е един от малкото останали герои на нашето време - седанът! В свят, доминиран от високи, тежки и често безсмислени кросоувъри, Nissan Sylphy или познат още като Sentra в САЩ, продължава да се държи като истински самурай. И вижте - над половин милион продажби миналата година! Това е нещо, което заслужава аплодисменти и съжаление, че този модел га няма в Европа. Но както знаем, японците не спят. Въпреки че финансовата им ситуация не е най-розовата, вместо да пуснат изцяло нов модел, Nissan реши да направи нещо по-умно. Взели са съществуващата кола и са я променили до неузнаваемост. И това не е просто някакъв лек фейслифт. Не! Това е сериозна работа, а моделът ще бъде обявен като нов.
Погледнат отпред, няма и следа от онази огромна V-образна решетка, която наричаха VMotion. Вместо нея има тънка цепка горе и още една долу, фаровете са компактни, свързани с LED лента - нещо, което вече видяхме при другите им нови модели, като Обновеният Nissan Altima, N7 и N6. Но това не е всичко! Променили са дори страничните панели! Релефът е нов, остъкляването е различно. Това не е просто фейслифт, това е почти нова кола, сглобена върху стария скелет. Междуосието е същото, но всичко останало е преправено. Дължината, широчината и височината са леко увеличени.
В интериора промените са толкова очебийни, че трябва да си сляп, за да не ги видиш. Онова старото, с което бяха свикнали, е заминало. Оня квадратният екран, дето стърчеше като пергел, го няма. Сега е един дълъг, стъклен панел, който свързва всичко. Един нов свят. Има и 12,3-инчов екран за информация, където се вижда всичко, което ти трябва. Но не и в базовите коли. Там е само Android Auto и Apple CarPlay. А ако искаш червени акценти и селектор за шофиране - плащаш. Така е в живота. Дават ти някаква свобода, но само на теория. И накрая пак стигаш до сметката.Засега в базата данни се появи само версията с атмосферен 1.6 литров, бензинов мотор с мощност от 135 к.с., куплиран с CVT трансмисия предаваща движението само към предните колела. Предполагаме, че ще има и хибридна версия e-Power, като при сегашният модел. Американският брат Sentra, явно също ще получи същите промени. В САЩ, обаче моделът ще се предлага с 2.0 литров, бензинов мотор с мощност 151 к.с., куплиран с CVT - Xtronic скоростна кутия. Изглежда, че и от двете страни на океана, феновете на седаните ще получат една добре обновена кола, която може да не е изцяло нова, но изглежда такава. А ние? Ние ще се радваме на новата Micra. Готина е нали?





Няма коментари:
Публикуване на коментар