Сега този нов модел - V900, идва с всичко, което може да предизвика объркване. Пак има емблеми на LEVC, което не е ясно защо е така. Ама хайде, да не задълбаваме в маркетинговите им уловки. По-интересното е друго. За да не се различава много от електрическия си брат, той си има лидар на покрива, голяма решетка и активен въздухозаборник. Всичко, което да го накара да изглежда модерен и технологичен. И се вижда, че дизайнерите са си играли - фаровете са вградени в решетката, а габаритите са под предния капак.
Вътре... там е истинската лудница. Базовата конфигурация е с 2+2+2 места. Но ако искате, може и с 2+2+2+2+2. Четвърти ред седалки. Представяте ли си? Да се возиш в нещо, което прилича на микробус. И ако си с четири реда седалки, багажникът става доста скромен. Но пък седалките се сгъват, за да не пречат.
Повечето сигурно са очаквали хибрид, ама се оказва, че е с удължител на пробега. Двигател 1.5 литра с турбо и 161 к.с. Само за да зарежда батериите. А самите батерии са две опции. Едната по-малка, другата по-голяма. По-малката дава пробег 165 км на ток, по-голямата до 202 км. Иначе, когато батерията свърши, харчи по 7л / 100км. Накрая остава въпросът. Ще успее ли този V900 там, където електрическият му двойник се провали? Или ще остане просто още един опит в един постоянно бързащ свят? Ще видим.





Няма коментари:
Публикуване на коментар