събота, 9 август 2025 г.

Китайският Nissan N6 се очаква да стане един от най-достъпните EREV модели на пазара

 


В Китай, Nissan си правят каквото си искат. Имат си електрически, хибридни, всякакви. И сега, този нов седан. Нарича се N6.  Изглежда. Като N7, но не съвсем. По-малък, по-различен. И с нещо, което мирише на бензин. Предницата е като на N7. Фаровете - почти същите. Но като се вгледаш, виждаш, че са леко променени. За да приличат на V-Motion решетката на Nissan. Защото Nissan имат нужда от V-Motion решетка, за да знаят хората, че това е Nissan. А не нещо друго. Дръжките на вратите са плътно прилепнали. За да не влиза въздух. Или нещо такова. Отзад - задните светлини са по-опростени, а ауспухът е скрит. За да не знаеш, че има бензинов двигател. За да си мислиш, че е "зелен". По размери, N6 е като Maxima. Което е добре. Защото старата Maxima беше голяма кола. А вътре? Е, вътре нямаме снимки. Но можем да си представим. Голям екран, дигитално табло, модерен волан. Защото всички днешни коли трябва да имат голям екран. 


Според информацията, под капака има 1.5-литров бензинов двигател. Разработен от Dongfeng. Който е само с 105 к.с. Има и един електрически мотор. В комбинация, мощността става 208 к.с. Което е... добре. Но най-важното е, че бензиновият двигател най-вероятно няма да задвижва колелата. Той просто зарежда батерията. За да може да кажеш, че караш "електромобил". Дори и да мирише на бензин. 


Повече снимки и детайли ще бъдат добавени към този пост в по-късен етап. 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++


Базовото ниво на оборудване - Pro е прилично оборудвано. Налични са неща като: електрически люк на тавана, амбиентно осветление и два екрана. Един 10.2-инчов за инструментариума и 14.6-инчов тъчскрийн за инфо-развлекателната система. Истинският спектакъл обаче е във върховото ниво - Max+. Тук екранът расте до 15.6-инча, но фокусът пада върху нещо, наречено AI Zero-pressure Cloud Carpet Seal. Седалка от Nissan оборудвана с 49 сензора за да следи как точно се чувстваш, докато шофираш. Има ел. реглаж в 14 посоки, подпора на краката, отопление, вентилация и масаж. Всичко това, разбира се, поддържа по усъвършенствани функции за подпомагане на водача. В свят, в който автомобилът скоро ще кара себе си, тези неща стават задължителни. Има и още. Технология против морска болест и лицево разпознаване на водача. И сега идва най-големият удар. Nissan N6 в Китай стартира от 109 900 йени или 15 500 долара.  Сензори, екрани, масаж, изкуствен интелект и ниска цена. Това е формулата, която Nissan залагат срещу конкуренцията. 





Няма коментари:

Публикуване на коментар