Според информацията Lingxi L ще се задвижва от електромотор позициониран в предната част с мощност от 218 к.с. и литиево-желязно-фосфатна тягова батерия, чиито параметри все още остават в тайна. Знае се, че общото тегло на седана е 1702 кг. и ако вземем предвид, че от това тегло поне 350-400 кг. ще се падат на батерията, то това означава, че нейният капацитет няма да бъде по-голям от 50-60 кВтч., а от това следва да заключим, че реалната автономия няма да е повече от 380 -4 00 км.
Снимки на интериора няма, но там не очакваме да има и помен от този който видяхме в концептуалният модел с огромният цифров панел разпростиращ се от край до край на таблото въпреки, че страничните огледала са заменени от камери и е логично да видим поне четири дисплея пред водача. Съобщава се и за лидар технология на борда, което означава, че срещу доплащане в най-лошия случай, клиентите ще могат да оборудват своите модели с автономна система за шофиране от нива 2+. Повече подробности и снимки очакваме да станат достъпни в края на април месец, когато най-вероятно ще се състои официалната премиера на Lingxi L.
++++++++++++++++++++++++++++++++++
Новите снимки показващи ни интериора ни изненадват приятно с факта, че все пак пред водача и неговият спътник е запазен огромният цифров панел разпростиращ се от край до край на таблото. Макар и да не е съставен от един дисплей, то цифровият панел разполага с 5 отделни екрана, чиито общ размер не се съобщава. Наличен е и HUD дисплей с добавена реалност, а медийната система с 14 приложения и възможност за добавяне на още от трети страни разполага с два дисплея. Съобщава се за амбиентно осветление от 128 цвята и автономна система за шофиране от ниво 2+.
Няма коментари:
Публикуване на коментар