Баварците не закъсняха с представянето на обновените версии на
BMW X5 (G05) и
BMW X6 (G06) и това се случва само седмица след като видяхме фейслифта на преките конкуренти от Щутгарт, а именно
Mercedes GLE и GLE Coupe. Относно дизайна с облекчение можем да кажем, че този път дизайнерите са вървели в правилната посока. Предната част и при двата модела е изцяло нова с по-малки фарове и нов дизайн на броните с вертикални вентилационни отвори. Погледнати от страни и при двата модела откриваме нов дизайн на отвора на калника за изходящият горещ въздух от предните спирачки и нови прагове. Впечатление правят и новите 20-цолови джанти, предлагани като стандарт. В задната част дизайнерите са били по-пестеливи и промените се свеждат до новият дизайн на бронята, а задните светлини получават нов светлинен подпис.
Интериора на обновените Х5 и Х6 е изцяло нов. Впечатление веднага прави извитият екран, който всъщност се състои от два дисплея с размер 12.3-инча за цифровият инструментален панел и 14.9-инчов дисплей ориентиран към водача, съответно за инфотайнмънт системата с гласов контрол на повечето от функциите. Всички бутони разположени по таблото, макар и малко на брой са сензорни, а над тях се разпростират тънки вентилационни отвори и лентата на амбиентното осветление. На централният панел между предните седалки откриваме липсата на традиционният скоростен лост, заменен от електрически шалтер позициониран до въртящият се клъстер за управление на инфотайнмънт системата. На борда място намират системи подпомагащи шофирането, който позволяват автономно шофиране от ниво 2+. Новост е и възможността за свързаност на автомобила с телефона на собственика като го превръщат в своеобразен ключ и панел за командване на някои от функциите в автомобила включително прозорците и климатика или дистанционно, чрез което можете да паркирате автомобила без да има шофьор на седалката.
Под капака на обновените Х5 и Х6, място ще намират 6 и 8 - цилиндрови, бензинови агрегати оборудвани с нова лека хибридна система работещо под напрежение от 48V, която доставя допълнителни 40 к.с. Така мощността на базовата версия се увеличава до 380 к.с. При върховата модификация - M60i, която замества старата - M50i, мощността остава 530 к.с., но хибридната система осигурява за малък период от време допълнителна мощност от 12 к.с. При всички случаи трансмисията е 8-степенна, автоматична предаваща движението към задните или четирите колела. Всички версии получават адаптивно окачване, а по-високо оборудваните модели и завиващи задни колела благодарение на системата Integral Active Steering.
Plug-in хибридната модификация налична само за Х5, разполага с 3.0 литровият, туин-турбо бензинов мотор съчетан с електромотор с мощност 197 к.с., като комбинираната мощност при нея възлиза на 483 к.с. По-голямата батерия с капацитет от 29.5 кВтч., осигурява възможност за изминаването до 64 км. в изцяло електрически режим.
Информация за дизеловите версии, както и модификациите X5 M и X6 M, все още не е разпространена официално, но очакваме това да се случи съвсем скоро и ще бъде добавена към този пост.
Няма коментари:
Публикуване на коментар