Преди броени минути станаха достъпни първите изображения на обновеното семейство на Mercedes GLE (V167), от които става ясно, че външните актуализации са леки, но достатъчни да държат модела в кондиция. Впечатление прави новият дизайн на броните и светлините с нов светлинен подпис като става ясно, че AMG пакета ще бъде наличен серийно за повечето модификации.
Отвътре промените са още по-малки и едва забележими. Там най-вече се откроява новият волан със сензорни бутони за контролерите, от които потребителите като цяло са недоволни и повечето производители отхвърлиха тази технология. На борда е налична и най-новата версия на MBUX развлекателната система с гласов контрол и чифт 12.3-инчови екрани. Новост за моделното семейство на GLE, са някои системи налични на борда като например опцията за прозрачен капак, чрез която водачът може да вижда терена под автомобила с помощта на интегрирани камери на шасито. Навигационната система вече разполага с функция за подбиране на най-подходящият маршрут в случай, когато към автомобила е прикачено ремарке.
Отвътре промените са още по-малки и едва забележими. Там най-вече се откроява новият волан със сензорни бутони за контролерите, от които потребителите като цяло са недоволни и повечето производители отхвърлиха тази технология. На борда е налична и най-новата версия на MBUX развлекателната система с гласов контрол и чифт 12.3-инчови екрани. Новост за моделното семейство на GLE, са някои системи налични на борда като например опцията за прозрачен капак, чрез която водачът може да вижда терена под автомобила с помощта на интегрирани камери на шасито. Навигационната система вече разполага с функция за подбиране на най-подходящият маршрут в случай, когато към автомобила е прикачено ремарке.
Що се отнася до моторната гама, то поне в САЩ обновените GLE модели ще се предлагат само с лека хибридна технология. Под капака място ще намират 2.0, 3.0 и 4.0 литровите, турбо бензинови мотори с мощност между 255 и 510 к.с. и възможност за допълнителни 31.2 к.с. доставяни от хибридната технология за определено време. Plug-in хибридната версия разчита на 2.0 литровият мотор съчетан с електромотор, чиято обща мощност възлиза на 381 к.с. Тя е оборудвана и с батерия от 23.3 кВтч., която позволява движението в изцяло електрически режим за разстояние от 91км. Върховата модификация остава AMG 63S с 4.0 литров, би-турбо мотор и мощност от 603 к.с. Дизеловите версии с 2.0 и 3.0 литровите мотори с мощност съответно от 265 и 362 к.с., също са оборудвани с лека хибридна система работеща под напрежение 48V. Дизеловият Plug-in хибрид доставя 329 к.с. и е снабден със същата литиево-йонна батерия от бензиновият си събрат с капацитет 31.2 кВтч. която позволява да бъдат изминати до 89 км.
Няма коментари:
Публикуване на коментар