Представен преди 5 години, първият електрически модел на марката получава планирано обновяване което в случая е почти и незабележимо. Въпреки това се съобщава, че аеродинамиката на модела е подобрена, но това не е повлияло на автономията. Външните промени се свеждат до премахването на радиаторната решетка заменена от гладък капак и това е всичко. Добавени са два нови цвята и нови 22-цолови джанти изработени от въглеродни влакна.
В интериора обновената версия може да се познае единствено, когато започнете да боравите с инфотайнмънт системата, чиято последна версия предлага някои нови функции. марката преди две години се опита да увеличи интереса към своят електрически модел, като представи по-достъпна версия с един електромотор, но това очевидно не е спомогнало за увеличаване на продажбите и сега моделът отново ще се предлага само с два електромотора с обща мощност 400 к.с. и батерия чиито капацитет от 90 кВтч., която осигурява автономия от 470 км.
В интериора обновената версия може да се познае единствено, когато започнете да боравите с инфотайнмънт системата, чиято последна версия предлага някои нови функции. марката преди две години се опита да увеличи интереса към своят електрически модел, като представи по-достъпна версия с един електромотор, но това очевидно не е спомогнало за увеличаване на продажбите и сега моделът отново ще се предлага само с два електромотора с обща мощност 400 к.с. и батерия чиито капацитет от 90 кВтч., която осигурява автономия от 470 км.
Продажбите на обновеният Jaguar I-Pace започват още този месец. За сметка на почти невидимите промени, които марката е направила на своят електрически модел, той получава добра актуализация на цената, която сега стартира от 92 000 евро, а това е с близо 15 000 евро повече от модела, който можеше да бъде закупен до момента. Не знаем какви са плановете на сегашния собственик на марката в лицето на Tata, но сегашното състояние не е никак розово и трудно може да се подобри освен, ако не разчитат на чудо.
Няма коментари:
Публикуване на коментар