събота, 24 юли 2021 г.

Китайците присвоиха CMP платформата на PSA и представят модела Dongeng Aeolus/Fengshen Yixuan Max

 Преди две години китайската компания Dongfeng, представи разработеният заедно с PSA, семеен седан - Aeolus Yixuan. Моделът се уповава върху модулната CMP платформа на французите, която за целта, бе доработена и разтеглена. Сега, след като китайците придобиха ноухауто върху платформата, представят своя собствена разработка базирана върху модифицираната модулна платформа на французите с името - DSMA и представят малко по-луксозна версия на седана, наречена - Aeolus Yixuan Max. Това е първият модел построен върху доработената от китайците платформа, чието заден мост разполага вече с многоточково окачване. Освен това DSMA платформата позволява вграждането на хибридни системи за задвижване, както и на нови технологии, като система за автономно шофиране от 3-то ниво. 


Новият седан е нараснал значително по размери, като сега дължината на модела възлиза на 4.8 метра, а междуосието - 2.88 метра, което го изпраща в по-горният клас. Интериорът предлага цифров инструментален панел с размер от 12.3-инча, а инфотайнмънт системата разчита на 10.2-инчов дисплей, чрез който се управляват всички функции в автомобила включително и климатичната инсталация. Оборудването, което ще бъде налично срещу доплащане включва неща като: панорамен покрив, амбиентно осветление, адаптивен автопилот, всестранни камери за наблюдение на 360 градуса и др.


Първоначално Dongfeng Aeolus Yixuan Max ще се предлага само с 1.5 литров, турбо бензинов мотор с директно впръскване на горивото и мощност от 204 к.с., куплиран с 7-степенна, двудискова трансмисия или CVT, предаващи движението към предните колела. До края на годината компанията обещава, че ще бъде налична и хибридна версия снабдена със същият мотор, куплиран с електромотор с мощност 120 к.с., задвижващ задните колела. цените на базовата версия в Китай ще започват от около 15 000 долара, като експорт за сега не се предвижда.


 

Няма коментари:

Публикуване на коментар