Новият седан е нараснал значително по размери, като сега дължината на модела възлиза на 4.8 метра, а междуосието - 2.88 метра, което го изпраща в по-горният клас. Интериорът предлага цифров инструментален панел с размер от 12.3-инча, а инфотайнмънт системата разчита на 10.2-инчов дисплей, чрез който се управляват всички функции в автомобила включително и климатичната инсталация. Оборудването, което ще бъде налично срещу доплащане включва неща като: панорамен покрив, амбиентно осветление, адаптивен автопилот, всестранни камери за наблюдение на 360 градуса и др.
Първоначално Dongfeng Aeolus Yixuan Max ще се предлага само с 1.5 литров, турбо бензинов мотор с директно впръскване на горивото и мощност от 204 к.с., куплиран с 7-степенна, двудискова трансмисия или CVT, предаващи движението към предните колела. До края на годината компанията обещава, че ще бъде налична и хибридна версия снабдена със същият мотор, куплиран с електромотор с мощност 120 к.с., задвижващ задните колела. цените на базовата версия в Китай ще започват от около 15 000 долара, като експорт за сега не се предвижда.
Няма коментари:
Публикуване на коментар