вторник, 27 юли 2021 г.

Chery с нова марка за младите клиенти

 Китайската марка подхожда по различен начин към своите по-млади клиенти, като вместо да представя нови версии предназначени за тях, предлага специално проектиран модел съобразен с техните изисквания под нова марка. Новата дъщерната марка на Chery, насочена към младите клиенти носи името Kaiyi, а първият модел е наречен - Xuanjie Pro. Това е компактен кросоувър, технически еднакъв с добре познатият Chery Tiggo 4, но със силно променен дизайн съобразен с модерните предпочитания на младите и нови клиенти на компанията. Новият модел ще се предлага с близо 10%, по-ниска цена, но същевременно ще предлага богато оборудване и модерен интериор, като реално е чисто и просто Cowin Showjet Pro с други емблеми.
 

Механиката обаче е опростена, като за задвижване моделът, продължава да разчита на познатият - 1.5 литров, атмосферен мотор от най-простата версия на своя донор, който е куплиран с 5-степенна механична трансмисия, каквато липсва при Tiggo 4. За по-претенциозните клиенти е налична и турбо версията с мощност 156 к.с., която също се предлага серийно механична трансмисия, но с шест предавки, като за нея е налична и CVT трансмисия. 

Архитектурата на интериора е идентична с тази на споменатият донор, като предлага цифров инструментален панел пред водача и мултимедия, чиито екрани са с големина от 10.2-инча. Електронният контролен панел за климатичната инсталация е заменен от конзола с физически бутони, като информацията се изписва на дисплея на мултимедията с гласов контрол. Серийното оборудване включва още: ABS, EBD, камера за заден ход със сензори за паркиране, пълен ел. пакет, круиз контрол, кожен мултифункционален волан и др.  Цените на Kaiyi Xuanjie Pro стартират от 70 539 юанаѝ, което по курса за деня прави 9 237 евро. В Европа обаче, моделът ще стъпи с цена от 22 000 евро под името Wave 3, като първата страна в която ще се предлага е Италия. 


Няма коментари:

Публикуване на коментар