При всички положения японците не са правили компромиси относно материалите, механиката и оборудването в своя нов модел. В Северна Америка, моделът ще се предлага с 1.5 литров, турбо бензинов и с 2.0 литров, атмосферен мотор, чиято мощност е съответно 180 и 158к.с. Забравете за всякакви леки, меки и прочие хибридни системи. и двата двигателя ще се предлагат серийно с най-новото поколение CVT трансмисия с понижени нива на триене с имитиращи 7 предавки и възможността им за ръчна смяна. Производителят съобщава, че е направено много по отношение на окачването, което сега е по-комфортно без това да влияе на стабилността, а управлението на автомобила е станало по-точно.
Интериора както казахме е с намигване към моделите от 70-те години на миналия век. И тук е скучно, като дори цифровият инструментален панел с възможност за смяна на интерфейса и новата мултимедийна система с 7 или 9-инчови дисплеи не могат да разведрят скучната обстановка, която според производителят предлага простота и функционалност. Оборудването е на ниво и всички асистенти и системи за безопасност ще присъстват в модела било, то серийно или срещу доплащане. Системата за предотвратяване на сблъсък, която е серийно е оборудвана с нова камера, което е намалило времето за реакция и сега освен пешеходци разпознава велосипедисти и животни. подобрена и системата за поддържане движението в пътното платно, която сега работи по-хармонично и точно, успоредно с адаптивният автопилот.
Производството на новият Civic ще се осъществява в Канада и САЩ, а продажбите трябва да започнат в края на лятото. Купе версия няма да има със сигурност, както и такава със задвижване на четирите колела. Непотвърдени източници споменават, че е възможно комби версията отново да присъства в портфолиото на модела, но това не е потвърдено официално. Дали има надежда за малко по-агресивен хеч модел ще разберем най-вероятно в края на годината.
Няма коментари:
Публикуване на коментар