Четири години след премиерата на последното поколение Renault Master, марката подлага модела на леки козметични промени. Те се свеждат предимно до новата емблема, чиито размери са нараснали, както и наличието на нова радиаторна решетка. По-големи промени има в оборудването и моторната гама. Обновеният Master, вече може да се поръча с ESC от новото поколение, камера за обратно виждане, система за предотвратяване поднасянето на ремаркето, асистент при потегляне при наклон и др. Познатият 2.3 литров, турбо дизел ще продължава да намира място под предния капак, но ще се предлага и в би-турбо версия чиято мощност е 165к.с. Останалите версии на мощност са познатите: 100, 125 и 150к.с., като ще съществува и нова с 110к.с. Според производителя разхода на гориво на всички версии е намален с 1.5 литра спрямо тези в настоящия модел. Това се дължи и благодарение на опцията "ЕСО", която се включва с бутон. Тя влияе на въртящия момент на двигателя и климатичната инсталация. Новата кормилна система с електрическо серво, също допринася за намаления разход на гориво. Продажбите на обновеният Master започват още това лято, като в най-скоро време се очаква да бъдат представени и новите версии на Opel Movano и Nissan NV400.
Няма коментари:
Публикуване на коментар