

От механична гледна точка, то RC-5 ще бъде наличен с 1.5 литров, атмосферен агрегат с мощност 100к.с., куплиран с 6-степенна, механична трансмисия. На разположение ще бъде и турбо версия на същият агрегат, чиято мощност достига 147к.с. с възможност за монтиране и на CVT трансмисия. При всички случаи задвижващи ще са само предните колела.
Впечатление прави, че марката собственост на GM, явно не проявява интерес към хибридните или електрически технологии, което не е характерно за китайските модели. Предполага се обаче, че до две години , тя ще предостави дузина подобни модели базирани върху EV платформа, в която GM инвестира близо 20 млрд. долара. Цени на модела все още не се съобщават, но имайки предвид, че по-гоемият - Baojun RC-6, се предлага за около 14 000 долара, то цените на RC-5, трябва да започват от максимум 11 500 долара. В по-късен етап се очаква и комби версия на модела, която ще бъде насочена към семейните клиенти. В Китай, пазара за този тип автомобили е свит в и този ход е рисков, но не трябва да забравяме, че зад марката Baojun, стоят солидни авоари от General Motors, които позволяват лукса да се експериментира с едно модерно комби за китайският пазар.
Няма коментари:
Публикуване на коментар