Товарната версия на Ford Transit/Tourneo Connect ще
бъде наличен на пазара още това лято под името Transit Courier.
Неговата моторна гама ще включва дизеловите 1.6 литрови агрегати,
като мощността ще варира от 75 до 100к.с. Все още не разполагаме с
официална информация за модела, но при всички случай той ще бъде
най-добре изглеждащия автомобил в сегмента макар, че специално в този
клас това няма значение. Значение има надеждността, практичността и
товарния обем. Ford не е правил компромиси в тази насока, което ще
гарантира успеха на този модел не само в Европа.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Малко по-късно марката представи и европейската версия на Ford Transit Connect. Товарното пространство е с обем от 3 до 3.7 кубика в зависимост от модификацията. Моделът ще се предлага с късо и дълго междуосие, както и с различна височина на тавана. под предния капак място ще намират 1.6 литровия TDCI с нива на мощност от : 75, 95 и 115к.с. Бензиновите версии ещ разчитат на популярния 1.0 литров Ecoboost с мощност 100к.с., както и на 1.6 литровия Ti-VCT с неговите 120к.с., който ще може да се куплира с 6-степенна, автоматична трансмисия. Продажбите са насрочени за средата на лятото, като цени все още не се съобщават. И двата модела ще се произвеждат в Испания.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Малко по-късно марката представи и европейската версия на Ford Transit Connect. Товарното пространство е с обем от 3 до 3.7 кубика в зависимост от модификацията. Моделът ще се предлага с късо и дълго междуосие, както и с различна височина на тавана. под предния капак място ще намират 1.6 литровия TDCI с нива на мощност от : 75, 95 и 115к.с. Бензиновите версии ещ разчитат на популярния 1.0 литров Ecoboost с мощност 100к.с., както и на 1.6 литровия Ti-VCT с неговите 120к.с., който ще може да се куплира с 6-степенна, автоматична трансмисия. Продажбите са насрочени за средата на лятото, като цени все още не се съобщават. И двата модела ще се произвеждат в Испания.
Няма коментари:
Публикуване на коментар