вторник, 5 март 2013 г.

Това е Ferrari LaFerrari

Премиерата на премиерите се състоя днес в Женева. Безспорно това е най-чаканият модел за тази година и има защо. Ferrari LaFerrari - това е името на наследника на Enco и ще бъде произведен в 499 екземпляра. Това е и първият модел с HY-KERS система, която осигурява допълнителни 163к.с. Бензиновият агрегат е с работен обем  от 6.3 литра и мощност 789к.с.  при 9250об/мин. Така общата мощност достига 952к.с., напълно достатъчни за ускорение от 0 до 100км/ч за едва 2.7 секунди. Максималната скорост посочена от производителя е 350км/ч, а нивото на вредните емисии е 330г/км, което означава, че средния разход на гориво няма да надхвърля 15л/100км.
 Въпреки наличието на батерия тежаща цели 62кг. и хибридната система, интегрирана  зад  7-степенната трансмисия с двоен съединител, общото тегло на модела е 1255кг. Това е възможно благодарение на изцяло въглеводородния монокок и широкото използване на екзотични материали. Освен за леката конструкция това води и до достигане на висока крайна цена на продукта, която тук е 1.3 милиона евро. Няма нужда да споменаваме, че всички бройки вече са разпродадени, а шанса да видим една от тях в движение е равен на нула. 
Винаги сме твърдели, че един автомобил за да бъде бърз, трябва и да е красив. Това го доказва и LaFerrari, който според нас е най-красивият модел създаван някога от компанията. Дизайнерите са имали тежката задача да се преборят с оптичащия въздух и са приложили хитроумно решение с активни елерони разположени в предната и задната част на автомобила , които от своя страна насочват въздуха под колата по оптималния път в зависимост от скоростта с която се движи. Активния заден спойлер пък допринася за допълнителен натиск при висока скорост, което подобрява още повече за добрата стабилност при движение с висока скорост.
 Въпреки спортната ориентация в купето не може да се каже, че е спестявано по отношение на комфорта. Седалките са неподвижни, като за намиране на оптималната позиция се наместват волана и педалите. Това допринася за оптималната стойка на водача и  работа та на въздушните възглавници и на предпазните колани в случай на инцидент. за сигурността се грижат още: карбон-керамичните спирачки, ESC, електронен тракшън контрол от F1, трето поколение електронен диференциал с ограничено приплъзване и т.н
 


Няма коментари:

Публикуване на коментар