материалите използвани за неговата направа са от високо качество сравнимо с това на по-големите модели на марката. Няма и как иначе да бъде, тъй като фирмата няма намерение да губи позиции в този пренаселен и може би най-конкурентен клас. Интересен е факта, че поне за сега фирмата не предвижда да пуска версия с три врати. Комби версията също все още не е потвърдена, но в близко бъдеще се очаква SUV модел (Renault Captur), който ще бъде новост в този клас на марката и същевременно ще замени и недооцененият Modus. Длъжни сме да припомним обаче, че
фирмата
възнамерява да възроди Renault R5 през 2014г.,
който ще бъде с три врати и може би именно той ще замести липсата на
такава версия в моделното семейство на Clio. Всичко това ще се разбере в
по-късен етап, но още в края на този месец се надяваме да станат ясни
техническите подробности относно новото Clio. До тогава остава в сила
това което знаем. А то е, че под предния капак, място ще намери новия
3-цилиндров, турбо бензинов агрегат с работен обем от 0.9 литра, чиято
мощност ще бъде 85к.с. Базовата версия най-вероятно ще бъде оборудвана с
4-цилиндровия атмосферен - 1.2 литров мотор с мощност 75к.с., който ще
има и версия с принудително пълнене на горивото чиято мощност ще бъде
105к.с. По-мощните модификации също ще разчитат на турбо технологията,
като 1.4 литровия агрегат ще разполага с 136к.с., а собствениците на
върховата версия оборудвана с 1.6 литров мотор ще разчитат на цели
190к.с. За по-добра икономия някои от модификациите ще се предлагат и
със Стоп/Старт система, като от фирмата обещават среден разход на гориво
в рамките на 3.5-4.0л/100км. Дизеловите версии със сигурност ще се
предлагат и с новия 1.6 литров агрегат, но има вероятност да намери
място и такъв с по-малък обем. Кой ще е той, ние ще разберем до броени
дни
Няма коментари:
Публикуване на коментар